کشف جسد مجهول الهویه پارک جنگلی خرگوش دره

تنها یک تلفن مرموز کافی بود تا کارآگاهان جنایی پایتخت در برابر پرونده پیچیده ای قرار گیرند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز بازپرس مرادی، از طریق تماس مأموران کلانتری در جریان کشف جسد مجهول الهویه ای در پارک جنگلی خرگوش دره قرار گرفت.

پس از اعلام این موضوع سریعا اکیپی از مأموران تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ در صحنه کشف جسد حضور یافتند.

مامور انتظامی که در محل حضور داشت در این زمینه به بازپرس مرادی گفت: فردی در تماس تلفنی با مرکز پیام از کشف جسدی در پشت استادیوم آزادی خبر داد سریعا برای بررسی موضوع به محل وقوع جنایت اعزام شدم که در همان بررسی های اولیه متوجه شدم جسد به طرز مشکوکی پتوپیچ شده است.

این مامور انتظامی ادامه داد:‌ وقتی شماره تماس گیرنده را مورد بررسی قرار دادیم مشخص شد او با یک تلفن کارتی با سامانه پلیسی ارتباط برقرار کرده و بعد از اتمام تماس از محل گریخته است.

وقتی اینجا حضور یافتم با توجه به نشانی هایی که تماس گیرنده از نحوه پنهان شدن جسد داده بود خیلی سریع به جسد پتوپیچ شده رسیدم.

این مرد در ادامه گفت: جسد در حالی در پتو پیچیده شده بود که سنگ های بزرگی نیز روی آن قرار داده شده تا کسی متوجه ماجرا نشود و وقتی من پتو را کنار زدم متوجه جمجمه این جسد شدم که کاملا مشهود بود.

در ادامه بررسی ها نشان از این داشت که جسد متعلق به مرد جوانی بوده و پس از قتل یا فوت به این محل در حالیکه پتوپیچ شده است منتقل می شود.

با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران پرونده ای در این زمینه کشف و جسد برای تعیین علت اصلی فوت و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 966705

وب گردی

وب گردی