دشمنان در مقابل امیدآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی آرام نخواهند نشست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قسم خورده‌اند که بذر ناامیدی در دل جوانان کشور نهاده و ریشه ملت را بخشکانند. پس در مقابل امیدآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی آرام نخواهند نشست.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، ‌با تبریک عید سعید قربان و فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، با اشاره به جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه، گفت: فلسفه تشکیل بسیج در دانشگاه از دید بنده این است که به شدت لازم است برای انجام وظایفی ماورای وظایف سازمانی، کسانی اعلام آمادگی کنند و بگویند که ما حاضریم بیش از وظایف سازمانی به صورت جهادی در جهاد علمی کار کنیم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های علم و فناوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 93، خاطرنشان کرد: مقدمه این سیاست‌ها با جهاد مستمر علمی آغاز می‌شود، پس می‌توان اینگونه برداشت کرد که صحنه علم، صحنه جهاد است و جهاد از خود گذشتن و خود قربانی کردن می‌خواهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر به این نکته توجه نکنیم که خودمان را اصلاح کنیم و به فکر اصلاح جامعه باشیم، موفق نخواهیم شد، تصریح کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک سازمان هستیم. آیا این سازمان مسأله و مشکل ندارد؟ و اگر مسائل سازمان حل شود، تأثیری در حل مسائل کشور خواهد داشت؟ در جواب باید گفت که اگر مسأله دانشگاه آزاد اسلامی، سازمانی بود، نیازی به حضور مدیران انقلابی در این دانشگاه نبود، پس قطعاً مشکل و اثرگذاری این دانشگاه، ملی است و نیاز به حضور مدیران ملی دارد.

دکتر طهرانچی با اشاره به اذعان خبرنگار یکی از شبکه های معاند نظام اسلامی مبنی بر اینکه نباید دانشگاه آزاد اسلامی را در نظام جمهوری اسلامی ایران شوخی گرفت، اظهار داشت: زمانی که دشمن به این موضوع اذعان دارد، به معنای آن است که جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی امری جدی از سوی دشمن تلقی می‌شود و نگاه استکبار به این دانشگاه جدی است.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کار جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی وحشتی است که در اردوگاه دشمن انداخته است، گفت: آیا دشمنی که قسم خورده بذر ناامیدی را در دل جوانان ما بکارد و اقتصاد کشور را به هم بریزد و به قول وزیر آمریکایی ریشه ملت را بخشکاند، در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی که می‌خواهد بذر امید را در کشور بکارد، آرام خواهد نشست؟ توقعی که از بسیج اساتید می‌رود، این است که باید دشمن‌شناس باشد و پاسخ به‌ موقع به تهدیدات بدهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسیری که پیش روی این دانشگاه قرار دارد، راه همواری نیست و سختی‌های خود را دارد، اظهار داشت: ما سال‌های راحتی را در پیش نداریم، چرا که دشمن علناً اعلام کرده، دانشگاه آزاد اسلامی را نباید شوخی گرفت و وظیفه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه‌های دولتی خطیر و سنگین‌تر است.

انتهای پیام /

کد خبر: 966739

وب گردی

وب گردی