پشت پرده درگیری دروغین در دانشگاه آزاد اسلامی/ دیوار کشی در واحد رباط کریم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم ورودی جداگانه ای برای دانش آموزان سما ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته فیلمی از واحد رباط کریم منتشر شد که دانشجوی واحد در آن کلیپ اذعان داشت، دانشگاه آزاد رباط کریم فضایی را در اختیار مدرسه فنی حرفه‌ای قرار داده که به دلیل این ادغام درگیری میان دانش آموزان و دانشجویان در این محیط صورت گرفته است.

با توجه به اینکه سرپرست این دو واحد دانشگاهی میرقیاسی است این شائبه به وجود آمده که با دستور سازمان مرکزی این اتفاق صورت گرفته است.

میرقیاسی سرپرست دو واحد پرند و رباط کریم بوده است و هیچ ادغامی صورت نگرفته است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم به دلیل زیان‌ده بودنش با دانشگاه آزاد پرند ادغام نشده است بلکه مسوولان بخشی از ساختمان اداری را به واحد سما «فنی و حرفه ای» اجاره داده اند تا بخشی از ضررها را جبران کنند.

دیوار کشی در رباط کریم

ریاست دانشگاه به دلیل این تصمیم از قبل بخشی از محیط دانشگاه که زیر زمین دانشگاه است را به مدرسه فنی حرفه‌ای اجاره داده است و پس از این اقدام دیوار کشی صورت گرفته و حتی ورود و خروج دانشجویان به طور مجزا بوده است.

با این حساب دانشجویان و دانش آموزان برخوردی با یکدیگر ندارند که درگیری ایجاد شود.

ماجرا از کجا شروع شد

یک فیلم یک دقیقه ای در فضای مجازی منتشر شد و تنها فضای داخلی دانشگاه را نشان می داد و همین امر موجب شد تا دیدها نسبت به این واحد دانشگاه آزاد تغییر کند.

ابوذر بدرلو روابط عمومی واحد رباط کریم این خبر را تایید کرد و گفت: هیچ درگیری در واحد صورت نگرفته و با مجوزی که از سازمان داشته ایم فضای جداگانه از دانشگاه به آموزشکده سما اختصاص داده شده است که حتی درب ورودی را هم جدا کرده ایم.

وی افزود: واحد های دانشگاه پرند و رباط کردیم ادغام نشده اند و تنها سرپرست این دو دانشگاه یک نفر یعنی دکتر میرقیاسی بوده و خبر درگیری در واحد رباط کریم یا ادغام واحدهای رباط کریم و پرند از پایه اشتباه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974415

وب گردی

وب گردی