سلیمی: جریانی به دنبال سوء استفاده از اعتراضات به حقِ دانشجویان است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی گزارشاتی که دریافت می کنیم نشان می دهد که جریانی به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات به حق دانشجویان است.

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به تجمعات صنفی دانشجویان در چند روز اخیر اظهار داشت: ما در حال پیگیری مشکلات صنفی دانشجویان در کمیسیون آموزش مجلس هستیم و تا به حال چندین جلسه در این خصوص داشته ایم.

وی افزود: کمیسیون آموزش مجلس در این راستا بسیار جدی است و پیگیر مطالبات دانشجویان خواهد بود؛ باید برای دانشجویان فضایی ایجاد شود تا با کمال آرامش به تحصیل ادامه دهند و امیدوار هستیم با پیگیری های انجام شده، هرچه سریع مشکلات آن ها حل شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: برخی از گزارشاتی که دریافت می کنیم نشان می دهد که جریانی به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات به حق دانشجویان است البته دانشجویان هوشیار و بیدار هستند و اجازه بهره برداری های سیاسی از این موضوع را نخواهند داد.

سلیمی ادامه داد: قطع به یقین باید هماهنگی بیشتری میان مسئولان وزارت علوم برای رسیدگی هرچه سریع تر به این مسئله به وجود آید که بنظر من تا بدین لحظه کم کاری زیادی را نداشته اند و پیگیر مطالبات دانشجویان بوده اند.

عضو کمیسیون آموزش با اشاره به مشکل به وجود آمده در برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی مبنی بر لغو ثبت نام بعضی از دانشجویان پذیرفته شده اذعان داشت: در این خصوص نیز کمیسیون آموزش مجلس با جدیت پیگیر خواهد بود. مسلم است که دانشجویان در این رابطه هیچ تقصیری ندارند و مسئولان مربوطه باید با هماهنگی بیشتر مشکل را حل کنند؛ البته مسئولان اعلام کرده اند که ظرفیت پذیرش را افزایش خواهند داد که امیدواریم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975497

وب گردی

وب گردی