تولید تجهیزات آزمایشگاهی باکیفیت در یک شرکت دانش‌بنیان

یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی از ابتدای سال 75 با هدف تولید تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت تاسیس شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تجربه چندین ساله مدیریت این شرکت به عنوان بنیانگذار تولید آون در ایران باعث شد که این شرکت به جمع تولیدکنندگان برتر تجهیزات آزمایشگاهی بپیوندد و با تولید محصولاتی متمایز و متنوع نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.
سید محمد حمید امامی خوانساری، مدیر عامل شرکت فن آزما گستر، در خصوص اقدامات شرکت، می گوید: شرکت ما موفق به اختراع دستگاه آب مقطرگیری بدون هدر رفتن آب برای اولین بار در جهان شد و پس از آن گواهینامه های مدیریتی و کیفیتی را از سازمان های مهم جهانی و داخلی، دریافت کرد.


به گفته وی، از ابتدای سال 89 اقدام به احداث کارخانه ای مدرن در شهرک صنعتی نظرآباد کردیم و به تدریج واحدهای متفاوت تحقیق و توسعه، بازاریابی و تضمین کیفیت را راه اندازی کردیم. همزمان با نفوذ روزافزون دنیای دیجیتال در صنعت و حساسیت بالای تجهیزات آزمایشگاهی، ما را بر آن داشت تا همچون برندهای معتبر جهانی، تغییراتی در روش های تولید، طراحی محصول و خدمات پس از فروش به وجود آوریم.


این فعال دانش بنیانی ادامه داد: تلاش ما منجر به ارائه محصولاتی خاص و مدرن شد که این محصولات جدید با نام تجاری FG (ثبت شده در اداره مالکیت صنعتی) ارائه می شود. اکنون با گذشت سال ها و کسب تجارب زیاد، توانسته ایم یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی شویم و محصولات خود را نه تنها در ایران، بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.


وی همچنین تصریح کرد: محصولات شرکت، با رعایت استانداردهای بین المللی، قابل رقابت با نمونه های اروپائی تولید شده اند. امیدوارم بتوانیم گامی هر چند کوچک در ارتقاء کیفیت تجهیزات آزمایشگاهی برداریم.
تولید اتاقک رشد، اتاقک پایداری، انکوباتور حرارتی، انکوباتور یخچالدار، آون، پی اچ متر، شوف بالن، بن ماری و غیره از جمله محصولات این شرکت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977584

وب گردی

وب گردی