رستمی: اعزام زوج های جوان دانشجو به مشهد به زودی انجام می شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در زمینه حمایت نهاد از برنامه های دانشگاه ها در هفته وحدت گفت: مطالبه و رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،‌ مأموریت همگرایی داخلی و تاکید بر مشترکات مبانی دینی و استفاده از ظرفیت های مختلف اقوام و مذاهبی است که در پرتو اسلام و ایران اسلامی در حال حرکت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در زمینه آخرین وضعیت طرح ازدواج دانشجویی در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام از شنبه آغاز شده است، اعزام دانشجویان از اواسط آذر ماه آغاز می شود و تا اسفند ماه ادامه دارد.

وی در زمینه آخرین وضعیت کرسی های آزاد اندیشی افزود: ما در حقیقت در حال بررسی موانع هستیم و نکاتی که مقام معظم رهبری مطالبه کردهاند. با توجه به فضایی که در دانشگاه ها وجود دارد، هنوز نتوانسته ایم آن گونه که باید از کرسی های آزاد اندیشی استفاده کنیم،‌ ما در این زمینه دنبال رفع موانع هستیم؛ اما در زمینه اینکه بخواهیم راهکاری را در حال حاضر اعلام کنیم، موردی وجود ندارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز در زمینه حمایت نهاد از برنامه های دانشگاه ها در هفته وحدت گفت: مطالبه و رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،‌ ماموریت همگرایی داخلی و تاکید بر مشترکات مبانی دینی و استفاده از ظرفیت های مختلف اقوام و مذاهبی است که در پرتو اسلام و ایران اسلامی در حال حرکت هستند،‌ برنامه های ما تاکنون در همین راستا بوده و قرار است با تقویت این رویکرد پیش رویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 977652

وب گردی

وب گردی