تخفیف 50 درصدی حضور شرکت‌های خلاق در دومین نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند

دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق برای حضور شرکت‌های خلاق در دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود. سال گذشته و در نخستین دوره، جمعی از مدیران ارشد دولتی و کشوری از جمله اعضای کابینه دولت، معاونان رییس‌جمهور، مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نخبگان و بازیگران اصلی شهرهوشمند، اپراتورهای تلفن همراه و غیره در این همایش حضور داشتند امسال نیز برنامه‌ریزی‌شده است تا این رویداد میزبان مهمانان و سخنرانان کلیدی و ویژه‌ای در همایش تهران هوشمند باشد.

این رویداد بین‌المللی که موضوع استراتژیک هوشمندسازی پایتخت را در دستور کار خود قرار داده است در دومین دوره برگزاری شعار «تهران من، تهران هوشمند» را با رویکرد به شهر زیست پذیر و افزایش مشارکت شهروندان سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

برپایی میزگردهای تخصصی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران و دیگر مراکز بزرگ استانی کشور، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری استارتاپ‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری، نمایشگاه بزرگ جانبی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با رویداد تهران هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند از دیگر برنامه‌های دومین دوره همایش و نمایشگاه تهران هوشمند است.

مطابق دستورالعمل‌های حمایتی از شرکت‌های خلاق در خصوص حضور در نمایشگاه‌های منتخب داخلی، شرکت‌های خلاق از تخفیف 50 درصدی تا سقف 20 میلیون ریال جهت اخذ غرفه بهره‌مند می‌شوند. لذا نمایشگاه مذکور نیز برای حضور شرکت‌های خلاق موردحمایت دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق است.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایتhttp://smart-tehran.ir و یا با تماس با شماره‌های ۶۶۵۰۳۰۱۹
۶۶۵۵۳۳۴۷؛ 09124468713؛ اقدام به ثبت‌نام کنند.

دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق برای حضور شرکت‌های خلاق در دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 978561

وب گردی

وب گردی