کارگاه آموزشی مقاله نویسی پیشرفته در واحد رامسر برگزار شد

با همت معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر کارگاه آموزش مقاله نویسی در سطح پیشرفته با تدیس محمد رضا آبادیان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، به همت معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر کارگاه آموزش مقاله نویسی در سطح پیشرفته با تدریس محمدرضا آبادیان استاد برجسته نانو کشور و حضور اعضای هیأت علمی، استادان و دانشجویان در سایت کامپیوتر این واحد دانشگاهی برگزار گردید.


در این کارگاه آموزشی آبادیان در خصوص آشنایی با انواع و دسته بندی مقالات، آشنایی با روش های چاپ مقالات و شیوه های اعتبار سنجی آن ها، چاپ مقالات در مجلات داخلی و بین المللی، شیوه های دریافت مدارک علمی و استراتژی های جستجو، فرآیند داوری و چگونگی مکاتبات و ارسال مقاله و....نکاتی را برای شرکت کنندگان بیان نمود.


گفتنی است، محمدرضا آبادیان دارای مدرک تحصیلی فوق دکتری رشته هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف است. از افتخارات وی می توان انتخاب رساله دکتری ایشان به عنوان برترین رساله دانشگاه صنعتی شریف، استاد برجسته نانو و چاپ بیش از 100 مقاله در مجلات ISI معتبر دنیا نام برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990432

وب گردی

وب گردی