آخرین فرصت شرکت در رویدادی برای تحول حوزه آموزش

رویداد «میدان کاروبار» فرصتی برای آشنایی با فضای کسب‌وکار، کارآفرینی و استارتاپ‌های حوزه آموزش فراهم آورده است. علاقه‌مندان تنها تا 3 بهمن‌ماه فرصت دارند در این رویداد که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، میدان کاروبار، رویداد جانبی رویداد چهارسوق است و فرصتی مناسب برای آشنایی با فضای کسب‌وکار، کارآفرینی و استارتاپ‌های حوزه آموزش برشمرده می‌شود. این رویداد که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار خواهد شد، فرصتی است برای علاقه‌مندان تا ایده خود را در در یک محیط تخصصی میان بگذارند.

در این رویداد ایده‌ها بررسی می‌شود. چنانچه با شاخص‌های دنیای کسب‌وکار تناسب داشته باشد این فرصت برای علاقه‌مندان فراهم می‌آید تا برای تیم‌سازی و پرورش ایده از همراهی و راهنمایی گروه حرفه‌ای بهره بگیرند.

حوزه آموزش، حوزه به نسبت نوپایی در فضای نوپای استارتاپی کشور است. یکی از مسائل این حوزه ارتباط کم‌رنگ فعالان استارتاپی با فعالان آموزشی است. بخش استارتاپ‌های آموزشی رویداد چهارسوق، با هدف دیده شدن فضای استارتاپ‌های آموزشی به‌طور عام و تقویت ارتباط فعالان آموزشی و فعالان استارتاپی برگزار می‌شود.

این بخش شامل دو برنامه اصلی است؛ برنامه استندآپ ایده که طی فرآیندی افراد و تیم‌هایی که بالقوه توان راه‌اندازی یک استارتاپ آموزشی را دارند شناسایی و توان‌مند می‌کند. همچنین دورهمی استارتاپ‌های باسابقه‌تر حوزه آموزش که با هدف تبادل تجریبات و برقراری ارتباطات جدید برگزار می‌شود.

راه‌حل‌های پیشنهادی گاهی یا منجر به تولید محصول می‌شود یا از جنس یک خدمت است و هرکدام که باشد ممکن است این قابلیت را داشته باشد که به یک کسب‌وکار مبدل شود.

همه ایده‌ها مهم هستند، شما ممکن است در هر یک از مراحل فوق از چرخه ترسیم‌شده خارج شده باشید. نگران نباشید و ایده خود را در میان بگذارید. همه ایده‌ها، بررسی می‌شود. صاحبان آن‌ها برای بهبود و تکمیل ایده خود راهنمایی‌هایی و فرصت مشارکت در میدان کاروبار را خواهند یافت.

با توجه به محدودیت‌های زمانی و مکان از هر حوزه مفهومی، ایده‌هایی فرصت ارائه خواهند یافت که از جنس، خدمت یا محصول باشد. بتواند به یک مدل کسب‌وکار مبدل شود. مشتریان زیادی داشته باشد. همچنین به صورت مستقل نسبت به زنجیره کسب‌وکارهای متصل به آموزش‌وپرورش به حیات خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993913

وب گردی

وب گردی