کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام الهی  رونمایی می‌شود

کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام الهی نوشته احمدرضا اخوت و هانی چیت‌چیان، در تالار ناصرخسرو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران رونمایی می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب بایسته‌های بیان مسائل جنسی براساس احکام الهی نوشته احمدرضا اخوت و هانی چیت‌چیان، یکشنبه (12 اسفندماه 97) از ساعت 11 تا 12 در تالار ناصرخسرو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران رونمایی می شود.

این برنامه به همت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

احمدرضا اخوت در کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام الهی» بر اساس آیات نورانی قرآن به ویژه سوره مبارکه نور و روایات اهل بیت علیهم السلام به بیان خطوط قرمز طرح مسایل جنسی و مباحث مربوط به آن در جامعه پرداخته است.

عفاف، مراقبت از تمایلات، چگونگی کنترل امیال و فرایند تحقق عفاف، ضرورت توجه به مختصات مسائل جنسی در زندگی، ضرورت آگاهی به موقع نسبت به مسائل جنسی، پرهیز از فعال‌شدن زودهنگام مسائل جنسی، پرهیز از تقویت قوه خیال و وهم در مسائل جنسی، شکوفایی عفاف با توجه به آموزه‌های سوره نور، چگونگی آموزش مسائل جنسی در دوره‌های مختلف زندگی و مباحث مهم دیگر در حوزه بایسته‌های مسایل جنسی از موضوعاتی هستند که در این کتاب پیرامون آنها نکات ارزنده‌ای خواهید خواند.

گفتنی است، شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997842

وب گردی

وب گردی