دستگیری کلاهبردار 250 میلیاردی با 30 شاکی در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان  از دستگیری کلاهبردار 250 میلیارد ریالی با 30 شاکی در شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند دریافت وام از بانک های سطح استان با سند مالکیت افراد و سرمایه گذاری در امور گردشگری از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی های میدانی و تحقیقات گسترده پلیسی صورت گرفته دریافتند که این متهم هیچ گونه اقدامی در خصوص سرمایه گذاری در امور گردشگری انجام نداده و پس از کلاهبرداری از شهروندان به استان خراسان رضوی متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: طی هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

سردار جاویدان افزود: متهم در تحقیقات اولیه و پس از ارائه مستندات غیرقابل انکار پلیس، به 30 فقره کلاهبرداری به ارزش 250 میلیارد ریال در سطح شهرستان علی آباد کتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: شهروندان مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998571

وب گردی

وب گردی