شرکتهای دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر ۲ برابر می شوند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر مرکز نوآوری ابن سینای این دانشگاه ۱۴۰ شرکت دانش‌بنیان دارد و تلاش می‌کنیم این ظرفیت را تا ۲ برابر افزایش دهیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، احمد معتمدی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری مشترک دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: یکی از برنامه‌هایی که در اولویت این دانشگاه قرار دارد، تقویت بخش استارت آپ‌ها و نوآوری در دانشگاه است.

وی افزود: در سال گذشته سرمایه‌گذاری خوبی انجام شد و در حال حاضر مرکز نوآوری ابن سینا این دانشگاه ۱۴۰ شرکت دانش‌بنیان دارد و تلاش می‌کنیم این ظرفیت را تا ۲ برابر افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: به دلیل کمبود فضای فیزیکی پیش بینی کرده‌ایم از ظرفیت و فضای دانشکده‌ها برای توسعه فعالیت‌های نوآورانه استفاده کنیم. استفاده از فضای دانشکدها در این پروژه باعث عجین شدن آن با برنامه درسی می‌شود و به هدف خود که مهارت افزایی دانشجویان است، خواهیم رسید.

معتمدی خاطرنشان کرد: دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر اولین دانشکده‌ای است که کار خود را در زمینه فعالیت‌های نوآورانه آغاز کرده البته دانشکده‌های دیگر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و برنامه داریم مدل مناسبی را برای این کار در نظر گیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 998625

وب گردی

وب گردی