جمعیت 4 میلیونی موش ها در تهران/ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی  تهران پس از 30 سال

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب، ساماندهی جمعه‌بازارها و شب‌بازارها، مبارزه با حیوانات موذی و موش‌ها و ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی از بخشی وظایف شرکت ساماندهی شهر تهران است .

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا تحصیلی در جمع خبرنگاران گفت: پس از 30 سال کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر تهران ساماندهی و از سال آینده هوشمند خواهند شد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در سال جدید پیگیری خواهیم کرد ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی که 30 سال است در کنار خیابان‌ها واقع شده و سال‌های سال است هیچ قراردادی ندارند و تنها اجاره پرداخت می‌کنند.

وی افزود: هنگامی که این شرکت را تحویل گرفتیم ورشکسته بود و درآمد لازم را نداشت ولی اکنون با اقدامات صورت گرفته مشکل مالی نداریم و از خطرات احتمالی نیز گذشته‌ایم.

تحصیلی گفت:‌ تلاش می کنیم در سال آینده تمامی کیوسک‌های مطبوعاتی شهر تهران را هوشمند و ساماندهی کنیم و تمامی پیکره و سازه این کیوسک‌های مطبوعاتی در سال آینده تغییر خواهد کرد و هوشمند می شوند به این معنی که دارای خودپرداز، تابلوهای مانیتورینگ‌، دسترسی به وای فای و دیگر موارد را دارد و بر اساس قیمت کارشناسی اجاره داده خواهد شد.

تحصیلی با اشاره به وظایف شرکت ساماندهی مشاغل گفت: مهمترین وظیفه ما ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر است که بر اساس قانون باید این مشاغل از شهر خارج شوند و در راستای این قانون مشاغل زیادی مانند صنایع چوب،‌دباغی،‌اوراق چیان میدان شوش و ...را از تهران خارج کرده ایم.

وی گفت: در جهت شفاف‌سازی نرم‌افزاری تهیه کرده‌ایم تحت عنوان نرم افزار ماده 20 که فرایند اقدامات این شرکت را به صورت مکانیزه انجام خواهد داد و اشتباهات انسانی نیز کمتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در باره ساماندهی بازار جنت گفت: یکی از بهترین اقدامات ساماندهی بازار جنت بود که کسبه آن با مشکلات متعددی مواجه بودند و هر ماه پیگیر این موضوع بودند.

5 سال پیش بازار جنت توسط مدیران وقت به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به شخص خصوصی داده شده بود که پیمانکار آن 8 میلیارد تومان پول پیش از کسبه آنجا گرفته بود

تحصیلی گفت: 5 سال پیش بازار جنت توسط مدیران وقت به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به شخص خصوصی داده شده بود که پیمانکار آن 8 میلیارد تومان پول پیش از کسبه آنجا گرفته شده بود که این مبلغ به صورت غیرقانونی توسط پیمانکار دریافت شده بود و در حال حاضر پیمانکار ممنوع‌الخروج است تا بعد از عید حکم قطعی آن صادر شود.

تحصیلی در باره ساماندهی دستفروشان گفت:‌با مناطق مذاکراتی صورت گرفته که زمین‌هایی در اختیار ما قرار بگیرد تا آنجا را برای دستفروشان آماده سازی کنیم و از این فضاها این افراد استفاده کنند.

وی درباره طرح مقابله با حیوانات موذی گفت:‌ در حال حاضر این طرح در 22 منطقه شهرتهران اجرایی شده و تا پایان فروردین با جمع‌آوری لاشه موش‌ها اعلام خواهیم کرد که چه تعداد موش در این سطح از بین رفته‌اند.

در حال حاضر پیمانکار بازار جنت ممنوع‌الخروج است تا بعد از عید حکم قطعی آن صادر شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر شهر تهران حدود 4 میلیون موش دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000037

وب گردی

وب گردی