ادامه امدادرسانی به متاثران  برف و کولاک در 4 استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بسیج امکانات و امدادگران برای خدمت رسانی به متاثران از برف و کولاک در 4 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش خدمت رسانی به هموطنان در برف و کولاک روز گذشته در چهار استان کشور گفت: امدادگران روز گذشته در استان‌های متاثر از برف و کولاک گلستان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی خدمات امدادی لازم را به هموطنان ارائه کردند.
وی با اشاره به خدمت رسانی 9 تیم عملیاتی شامل 40 امدادگر و نجاتگر در استان گلستان، اظهار داشت: مسیرهای گرگان به شاهرود (توسکستان) و آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) در استان گلستان درگیر برف و کولاک بودند که در این زمینه امدادگران با بکارگیری ١٠ دستگاه خودروی امدادی شامل دو دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه خودروی کمک دار، دو خودروی نجات و یک دستگاه خودروی آرگو خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.
وی با اشاره به برفگیر بودن مسیر سوادکوه (شیرگاه –زیرآب-پل سفید) و ساری به کیاسر در استان مازندران، گفت: در این استان نیز 21 تیم عملیاتی شامل 65 امدادگر و نجاتگر با ٢١ دستگاه خودروی عملیاتی از جمله 9 دستگاه آمبولانس، 9 خودروی کمک دار و 3 خودروی نجات به هموطنان خدمت کردند و در مسیرهای شاهرود به آزادشهر (خوش ییلاق)، مهدی‌شهر به فولاد محله، دامغان به فولادمحله، میامی به کالپوش و شاهرود به گرگان (توسکستان) در استان سمنان با 37 تیم عملیاتی شامل 15 دستگاه آمبولانس، 17 دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آرگو خدمات لازم به هموطنان ارائه شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین به وقوع برف و کولاک در جاده قوچان به دره گز (گردنه امامقلی) خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: در این مسیر 5 تیم عملیاتی شامل ١5 نفر خدمات لازم را با دو دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به افراد نیازمند کمک ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000047

وب گردی

وب گردی