مثنوی نگاری در دانشگاه استاد فرشچیان انجام می شود/ در 4 حوزه فعالیتمان را آغاز کرده ایم

سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان گفت: قرار است در دانشگاه استاد فرشچیان کارگاه هایی برگزار کنیم تا مثنوی نگاری و شاهنامه نگاری کنیم و در همین راستا با اساتید این حوزه وارد مذاکره شده ایم تا  اقدامات لازم صورت گیرد.

بهمن نامور مطلق در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: کارگاه های هنرهای سنتی و صنایع دستی از بهمن ماه سال 97 برگزار شده اند و امکاناتی را در اختیار اساتید گذاشتیم تا مشکلی برای برگزاری کارگاه ها نداشته باشند.

وی افزود: در نظر داریم تا به زودی با برخی اساتید قرارداد امضا کنیم تا خلق اثرمان را شروع کنیم و در همین راستا با دو تن از اساتید برجسته این حوزه صحبت هایمان را آغاز کرده ایم و به توافقات اولیه رسیده ایم.

نامور مطلق ادامه داد: در حال حاضر در 4 محور آموزش، پژوهش، خلق اثر و نمایش فعالیتمان را آغاز کرده ایم. در تلاش هستیم که از سال آینده دانشجو جذب کنیم و رشته ها مشخص و اعلام شده است. همچنین نظام نامه دانشگاه استاد فرشچیان هم آماده و تکمیل شده است و مراحل پایانی برای تاییدیه از دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی را پشت سرمی گذارد.

سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان اظهار کرد: در حوزه خلق اثر هم با چند اساتید به توافقات اولیه رسیده ایم و در صورت عقد قرارداد پروژه را استارت خواهیم زد و در حوزه پژوهش هم کانون نظریه پردازی هنر در دانشگاه استاد فرشچیان مستقر شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال تهیه فضایی برای کانون نظریه پردازی هستیم تا با کمک دانشگاه آزاد اسلامی مکانی را در اختیار بگیریم.

نامور مطلق خاطرنشان کرد: در حوزه نمایش برنامه داریم تا در فضایی نمایشگاه ایجاد کنیم و فروشگاه داشته باشیم اما هنوز در این زمینه کار خاصی انجام نداده ایم و منتظر درخواست هایی هستیم که از دکتر طهرانچی داشته ایم که موفقت ها انجام شود.

وی تاکیید کرد: قرار است در دانشگاه استاد فرشچیان کارگاه هایی برگزار کنیم تا مثنوی نگاری و شاهنامه نگاری کنیم و در همین راستا با اساتید این حوزه وارد مذاکره شده ایم تا اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000051

وب گردی

وب گردی