نوروزگاه های خیابان ولی عصر(عج) میزبان شهروندان و گردشگران در تعطیلات عید

همزمان با آغاز سال نو برنامه های ویژه ای با راه اندازی نوروزگاه های متنوع  به منظور ایجاد اوقات شاد برای شهروندان و گردشگران از سوی شهرداری منطقه 11 در خیابان ولی عصر (عج)، از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب و تئاتر شهر دایر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه از برپایی 3 نوروزگاه و 3 غرفه اطلاع رسانی گردشگری در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد و گفت: نوروزگاه میدان راه آهن ، میدان منیریه و چهارراه ولی عصر (عج) با برنامه های متنوع و فرهنگی نوروز متفاوتی را برای گردشگران و شهروندان ایجاد خواهند کرد.

رشیدی با بیان این که در نوروز گاه میدان راه آهن که از روز شنبه سوم فروردین دایر خواهد بود؛ افزود: برنامه های خیمه شب بازی ،موسیقی اقوام ، نمایش فیلم در اتوبوس و نغمه های تهران از ساعت 11 صبح تا 21 اجرا خواهد شد. همچنین برنامه های نمایشگاهی شامل تایم لاین ، کمیک استریپ ، نمایشگاه عکس تطبیقی و نمایشگاه صنایع دستی خواهد بود.

وی گفت: در نوروزگاه میدان منیریه نیز که از سوم تا یازدهم فروردین دایر است؛ برنامه های خیمه شب بازی و پرده خوانی اجرا می شود و برنامه های نمایشگاهی نیز شامل تایم لاین و کمیک استریپ است.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 نوروزگاه چهارراه ولی عصر نیز در پهنه رودکی با اجرای 100 برنامه متنوع و با حضور اقوام مختلف از سرتاسر کشور به اجرا در می آید که از روز 27 اسفند تا 17 فروردین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000088

وب گردی

وب گردی