تنها دانشگاه کشور که در رشته «اپتیک و لیزر» دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه آزاد تویسرکان در بیش از 80 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و 15 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز مجتبی بابایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس، واحد تویسرکان را نخستین واحد تاسیس شده دانشگاه آزاد در استان دانست و اظهار کرد: این دانشگاه افتخار میزبانی دو شهید گمنام و تقدیم دو شهید دانشجو به اسلام و انقلاب را دارد.

وی از دانش آموختگی حدود 15 هزار نفر دانشجو از سال 66 تاکنون در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد تویسرکان نخستین و باسابقه‌ترین واحد در غرب کشور در پذیرش دانشجو و آموزش دانشجویان در رشته پرستاری و مامایی است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تویسرکان با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در تویسرکان تنها واحد دانشگاهی در کشور است که پذیرش دانشجو در رشته اپتیک و لیزر دارد، افزود: 63 عضو فرهیخته هیأت علمی در این مجموعه داریم.

وی به ایجاد اشتغال برای 60 نفر به عنوان کارمند در این واحد اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد واحد تویسرکان در بیش از 80 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرند.

بابایی با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد در 15 رشته تحصیلی توسط دانشگاه آزاد تویسرکان، تاسیس تنها شرکت دانش بنیان در واحدهای استان همدان، تألیف و ترجمه بیش از 30 عنوان کتاب توسط اساتید، ارائه بیش از صد مقاله ISI توسط اساتید در ژورنال‌های معتبر دنیا، ارائه صدها مقاله علمی ـ پژوهشی در ژورنال‌های معتبر کشور، ارائه صدها مقاله در کنفرانس‌های علمی داخلی و خارجی را بخشی از عملکرد این نهاد از زمان تاسیس تاکنون اعلام کرد.

کد خبر: 1000097

وب گردی

وب گردی