فعالیت 2300 گشت خودرویی، موتوری و پیاده در تهران بزرگ در نوروز

در رزمایش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان شد که در ایام نوروز سال جدید 2300 واحد گشت خودرویی، موتوری و پیاده در کنار 300 واحد گشت راهور تأمین امنیت تهران را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: سالروز میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و فرا رسیدن سال نو را تبریک می گویم و از اقدامات خوب و شایسته ای که همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال 97 انجام دادند، تشکر ویژه ای دارم؛ انصافاً این عزیزان در اقصی نقاط کشور برای تأمین نظم و امنیت تلاش بسیاری کردند و خوش درخشیدند.

وی با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری رزمایش نوروزی پلیس پایتخت به ویژه سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: نشاط بهاری، نظم و قانون مداری ؛ شعار نوروزی پلیس است و برای تأمین نظم و امنیت در این ایام نیروهای پلیس در آماده باش کامل هستند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در این ایام همکارانم از نقاط صفر مرزی تا دل شهرها و جاده ها در کنار و همراه مردم هستند و به جد مأموریت ها را دنبال می کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه همزمان با آغاز تعطیلات ، سفرهای نوروزی نیز آغاز می شود، گفت: برخی از استان ها و شهرها "مسافرپذیر" و برخی" مسافر فرست" هستند و در این میان تهران به عنوان یک شهر مسافرفرست محسوب می شود . با این وجود فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای حفاظت از اموال و منازل مردم تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

وی افزود: همزمان با این ایام بیش از 2300 گشت خودرویی ، موتوری ، پیاده و همچنین 300 گشت راهنمایی و رانندگی فعال هستند.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی 220 ایستگاه نوروزی و غرفه فرهنگی توسط پلیس تهران بزرگ بیان کرد: در 384 محله از شهر تهران نیروهای پلیس حضور فعال دارند و مسئولیت حفاظت و حراست از جای جای پایتخت را بر عهده می گیرند.

وی تأکید کرد: خداوند را برای توفیق خدمتگزاری به مردم شاکریم و قطعا نیروی انتظامی امروز، مقتدر ، هوشمند، عالمانه تر از گذشته برای تأمین نظم و امنیت ایفای نقش می کند.

فرمانده نیروی انتظامی به اشاره به 8755 کیلومتر مرز کشور گفت: مرزبانان عزیز نیز برای صیانت از امنیت کشور تلاش و جانفشانی می کنند و باید بگویم امروز نیروی انتظامی پرچمدار خدمت به مردم است .

سردار اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی تأکید کرد: پلیس در تمامی مقاطع زمانی و به صورت شبانه روز و فعالانه برای تأمین نظم و امنیت تلاش می کند و در این راستا ظرفیت ها را به صورت حداکثری مورد استفاده قرار می دهد.

وی با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال یاد آور شد: خوشبختانه با همکاری مردم عزیز به ویژه جوانان، امسال شاهد کاهش 50 درصدی سوانح ، حوادث و خسارات در چهارشنبه آخر سال امسال بودیم.

وی تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم مجاهدانه تلاش می کنند و مردم عزیز بدانند که این تلاش ها را افتخار و توفیق بزرگی برای خود می دانیم .

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: ما حافظ جان، مال ، ناموس و آبروی مردم هستیم و برای اثبات این ادعا باید بگویم که در مسیر تأمین نظم و امنیت کشور، شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم و البته این مهم را توفیق می دانیم .

سردار اشتری با بیان اینکه تا پای جان برای صیانت از امنیت کشور ایستاده ایم گفت: اعتماد مردمی بالاترین سرمایه اجتماعی پلیس است و مطابق نظر سنجی های صورت گرفته، اعتماد مردم به پلیس در سال 97 نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در بررسی عملکرد 34 دستگاه خدمات رسان، نیروی انتظامی جز برترین ها می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: تلاش می کنیم سرباز شایسته ای برای مقام معظم رهبری و خدمتگزار خوبی برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000106

وب گردی

وب گردی