قدیمی ترین زندانی بدهکار استان تهران آزاد شد

مدیر کل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی قدیمی ترین زندانی بدهکار غیر عمد استان پس از تحمل ۲۰ سال حبس با کمک خیرین در شب میلاد مولی الموحدین (ع ) و در استانه نوروز ۹۸خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی با اعلام این خبر گفت: مهندس محمدرضا که در یکی از شهرستان های استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک جهت دریافت مطالبات خویش مبادرت به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد.

وی افزود :محمدرضا که با وجود شکات فراوان و میلیاردها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت در 20 سال زندانی بودن ؛ همسرش نیز جدا شده و عملا کسی پیگیر نجانش نبود ولی مددکاران زندان با پیگیری های مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند.

مدیر کل زندان‌های استان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان گفت: با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان از سوی خیرین محمد رضا ۶۷ ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگوهای بازداشتگاه های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد.

بنا بر این خبر عزیزان نیکوکار جهت اهدای هدایای کمک های مالی برای زندانیان جرایم غیر عمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریم خان زند- خ سنایی – نبش اعرابی ۶ پلاک ۲۵ طبقه سوم و همچنین به سایت www.tehipro.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000152

وب گردی

وب گردی