بازدید نماینده مقام معظم رهبری از مناطق سیل‌زده گنبد کاووس

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مناطق سیل‌زده گنبد کاووس ضمن بازدید از این مناطق، با مردم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، روزهای واپسین سال 1397، بارندگی‌های عظیم در شمال شرق کشور و تداوم آن طی دو روز متوالی موجب شد تا با پر شدن حجم سدهای ساخته شده بر رودهای گرگان‌رود، چهل‌چای و ... شاهد سرریز شدن آب از سدهای استان گلستان و به ویژه در منطقه گنبدکاووس باشیم.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب و دفتر ایشان وارد استان گلستان شد و پس از حضور در شهرستان‌های گمیشان و آق‌قلا و بررسی روند پیشگیری از بروز خسارت در این شهرستان‌ها به گنبدکاووس رفت و در جمع مردم سیل زده حاضر شد.

حضور وی با گفت و گوهای دونفره و چند نفره بسیاری همراه شد. حجت‌الاسلام محمد قمی ابتدا در محله مدرسی یا افغان‌آباد حاضر شد و ضمن بازدید از چندین منزل مسکونی آسیب دیده با مردم این محله دیدار و گفت و گو کرد و سخنان و گلایه‌های آنان را شنید و سپس راهی «دبیرستان جعفر بای» در محله ساحل شد که محل اسکان افراد آسیب دیده و بی‌خانمان در اثر سیل بود. وی در این مکان نیز با مردم گفت و کرد و وضعیت رفاهی و امکانات تهیه شده برای آنان را بررسی کرد.

پس از آن نیز وی با حضور در خیابان کمینه و در مجاورت پل آخوند آباد با حضور در 6 منزل مسکونی و بازدید از شدت تخریب‌های صورت گرفته با اهالی این محل دیدار کرده و سپس برای بررسی اوضاع و تصمیم گیری‌های نهایی راهی فرمانداری ویژه گنبدکاووس شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000228

وب گردی

وب گردی