عاملان  تیراندازی به پسر ۵ ساله در اتوبان چمران دستگیرشدند

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از دستگیری عاملین تیراندازی در اتوبان چمران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ تقی افرند گفت: در پی تیراندازی مسلحانه میان اوباش سابقه دار تهران بر سر مواد مخدر در اتوبان چمران که منجر به مجروح شدن طفل پنج ساله و به کما رفتن وی شد و کماکان در بیمارستان بستری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در کوتاه‌ترین زمان، محل اختفا ضاربان در منطقه کردان کرج شناسایی و روز جاری در یک عملیات غافلگیرانه ضارب به همراه ۱۰ نفر از همدستانش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه ۲۶ اسفند ماه امسال ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به دنبال تعقیب و گریز ۲ خودروی پژو ۲۰۶ و «بی ام و» در اتوبان چمران صحنه هولناکی را به تصویر کشید و این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ۲ خودرو در کنار اتوبان و در نزدیکی پل گیشا در منطقه گیشا توقف کردند.

سرنشینان دو خودرو با چاقو و قمه با هم درگیر شدند که در این صحنه راننده خودروی «بیام و» مورد هدف ضربات چاقو قرار گرفت و سوار بر خودروی لوکس اش پا به فرار گذاشت.

سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ به تعقیب خودروی لوکس رفته و در حالی‌که ۲ خودرو بین خودروهای دیگر با حرکات مارپیچ قصد گریز داشتند، سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ شروع به تیراندازی به سمت خودروی «بی ام و» کردند.

صحنه هولناکی رقم خورد و گلوله‌های زیادی در این میان شلیک شد تا اینکه راننده خودروی «بی ام و» که هدف ۳ گلوله قرار گرفته بود در کنار اتوبان توقف می‌کند و مرد تیرانداز با سرعت از صحنه تیراندازی می گریزد.

در این درگیری یک تیر هم به پیشانی آریا ۵ ساله که خودروی پدرش در کنار اتوبان چمران پارک بوده برخورد می‌کند و همچنان این کودک ۵ ساله در بیمارستان در کما است.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000345

وب گردی

وب گردی