بارش برف و باران در برخی از جاده ها / ترافیک نیمه سنگین  در جاده های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل‌ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: دربرخی از جاده های کشور شاهد بارش باران و برف هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور تا ساعت 11 صبح گفت: بارش برف در محور کوهرنگ-سمسامی در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی افزود: اکثر محورهای استان کرمانشاه، کردستان، لرستان و همدان بارانی است همچنین در محور خاش - سراوان در استان سیستان و بلوچستان، محورهای شهرکرد-بروجرد و بروجن-لردگان در استان چهار محال و بختیازی، محورهای قیدار-همدان و قیدار-زنجان در استان زنجان و محور ایلام-دره شهر در استان ایلام شاهد بارش باران هستیم.

ترافیک نیمه سنگین:

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک جاده ها گفت: جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده های ابتدای محور تا آدران، عسل کوچ، تونل کندوان، سیاه بیشه و پل زنگوله وجنوب به شمال محور هراز محدوده های لاسم، امامزاده علی، گزنک و تونل وانا ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: همچنین جنوب به شمال محور فیروز کوه ، آزادراه تهران-قم، استان مازندران محورهای ساحلی طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل‌ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000346

وب گردی

وب گردی