خودروی رانندگان خطرآفرین تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خودروی افرادی که حتی مرتکب یک تخلف حادثه‌ساز و یا خطرآفرین شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ‌های پلیس اصفهان توقیف می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: به منظور کاهش حوادث رانندگی در ایام نوروز این هشدار را به رانندگان متخلف می‌دهیم که خودروی افرادی که حتی مرتکب یک تخلف حادثه‌ساز و یا خطرآفرین شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ‌های پلیس توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی به عمل آمده است، ابراز داشت: تخلفاتی مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، دور زدن در محل ممنوع از جمله تخلفات حادثه‌سازی است که منجر به توقیف خودرو می‌شود.

امکان استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی از مبادی ورودی تا مرکز شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور اصفهان با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی به اصفهان در سال جاری ابراز داشت: در این ارتباط برنامه‌ریزی ویژه با همکاری شهرداری اصفهان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است به نوعی که مردم می‌توانند خودروهای شخصی خود را در مبادی ورودی شهر اصفهان مانند باغ فدک و صفه متوقف کنند و از سرویس‌های عمومی مانند مترو و اتوبوس برای ورود به مرکز شهر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب هم مردم می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان خود را به محورهای گردشگری اصفهان برسانند و هم حجم ترافیک نیز در شهر اصفهان زیاد نخواهد شد.

عدم امکان توقف خودروها در نقاط اصلی شهر اصفهان مانند حاشیه زاینده رود

سرهنگ رضایی تاکید کرد: در حاشیه زاینده رود نیروهای کمکی پلیس به شکل خطی مستقر هستند و اجازه توقف در نقاط اصلی شهر اصفهان مانند حاشیه این رودخانه به خودروها داده نمی‌شود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000350

وب گردی

وب گردی