به ۴۵۰ نانوایی در مشهد اخطار داده شد / پلمب ۱۱۰ نانوایی آزادپز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز در مشهد گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ به ۴۵۰ نانوایی آزادپز یا یارانه‌ای در مشهد اخطار داده شد و ۱۱۰ نانوایی آزادپز پلمب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز در شهر مشهد گفت: از آنجا که مشکلاتی در خصوص نانوایی‌های غیرمجاز در مشهد وجود داشت طرح ساماندهی نانوایی‌های غیرمجاز آزادپز اواخر سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفت و با حمایت دادستانی و برنامه ریزی کارگروه گندم، آرد و نان و کمیسیون نظارت بر بازار برنامه ریزی برای ساماندهی نانوایی‌های مشهد انجام شد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی افزود: در این چارچوب از ابتدای سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ به ۴۵۰ نانوایی آزادپز یا یارانه‌ای در مشهد اخطار داده شد و ۱۱۰ نانوایی آزادپز پلمب شدند که این نانوایی‌ها یا غیرمجاز بودند و یا پروانه کسبشان منقضی شده بود.


وی ادامه داد: هم اینک دو هزار و ۲۰۰ نانوایی آزادپز و یارانه‌ای در مشهد فعالیت دارند و ساماندهی ۱۴۰ مورد نانوایی دیگر در این شهر در دست اقدام است و این طرح تا اتمام ساماندهی کل نانوایی‌های مشهد ادامه خواهد یافت.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1000356

وب گردی

وب گردی