دانشگاه پیام نور برای کمک به مردم سیل زده استان گلستان آمادگی دارد

رئیس دانشگاه پیام نور از آمادگی کامل دانشگاه پیام نور استان گلستان برای کمک به مردم سیل زده این استان خبر داد و گفت: کلیه مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور استان گلستان با هماهنگی سازمان هلال احمر در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور امداد رسانی به مردم استان گلستان در چنین شرایط بحرانی را مهم‌ترین وظیفه انسانی تمامی هموطنان دانست و اظهار داشت: اولین محموله کمک‌های دانشگاه پیام نور که شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز شامل: آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، پتو و …بوده، از طریق کانون هلال احمر دانشجویی به دست مردم سیل زده استان رسیده است و به زودی محموله‌های دیگر نیز تهیه و ارسال خواهد شد.
زمانی از تمامی همکاران علمی و اداری و نیز دانشجویانی که توانایی امداد رسانی به مردم سیل زده را دارند دعوت کرد در این امر خداپسندانه و کمک به همنوعان خود اقدام نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: در ایامی که تمامی ایرانیان در تعطیلات عید نوروز و شادی این ایام به سر می‌برند، نمی‌توانیم از دور نظاره گر درد و رنج تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان که به دلیل حادثه سیل دچار خسارات فراوانی شده اند، باشیم و این وظیفه همه ماست که با وحدت و همدلی بیشتر مشکلات ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تالمات مردم استان قدمی برداریم.
وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در استان گلستان هم اکنون با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و کمک رسانی به این مردم شریف است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000392

وب گردی

وب گردی