دانشگاه آزاد اسلامی برای‌ امدادرسانی به هموطنان‌ سیل زده در آماده باش‌ کامل است

سخنگوی دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان های شمالی و جنوبی کشور به منظور کمک رسانی به هموطنان عزیز سیل زده در آماده باش کامل هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی؛ بیژن رنجبر سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری و پیام رئیس هیأت موسس و هیأت امناء، به دستور ریاست دانشگاه ستاد مدیریت مقابله با بحران سیل در سازمان مرکزی‌ تشکیل و هماهنگی‌های لازم جهت کمک به هموطنان سیل زده صورت گرفت.

قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی با اشاره به اعطای مجوزهای لازم به رئیس استان گلستان به‌ منظور استفاده‌ از زیرساخت‌ها، امکانات و منابع دانشگاه، افزود: علاوه بر این مجوزها با هماهنگی هایی که با بسیج کارکنان دانشگاه صورت گرفته‌، تمامی فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه آمادگی لازم را برای جمع آوری کمک های همکاران و ارسال آنها برای مناطق سیل زده دارند و در حال خدمت رسانی در این حوزه هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز با بسیج امکانات موجود در واحدهای سطح استان در حال خدمت رسانی به همکاران و هموطنان است و علاوه بر استفاده از فضاهای دانشگاه، اقدام به تأمین غذای گرم و سایر امکانات مورد نیاز سیل زدگان کرده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعزام تیمی از سازمان مرکزی به مناطق سیل زده به مدیریت رئیس حراست دانشگاه برای بررسی ابعاد بحران و کمک به حادثه دیدگان، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد تا علاوه بر مشارکت و مدیریت بحران در این مقطع، نسبت به کاهش اثرات روحی، روانی، فرهنگی و اجتماعی حاصل از بروز حادثه در مناطق آسیب دیده به صورت علمی وارد عمل شود و نقش اجتماعی خود را در این زمینه ایفا کند، چرا که دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم باشد.

رنجبر در پایان گفت: علاوه بر این اقدامات با توجه به احتمال وقوع سیل در استان های جنوبی کشور به تمامی روسای استان های جنوبی اعلام آماده باش کامل شده است تا در صورت وقوع سیل در این مناطق برای کمک به حادثه دیدگان وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000406

وب گردی

وب گردی