تداوم بارش باران و برف در اکثر جاده های کشور/ترافیک در جاده هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل‌ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در بیشتر جاده های کشور شاهد بارش باران و برف هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشورگفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان همدان و اردبیل، محور اراک-توره در استان مرکزی، محور ارومیه-سلماس در استان آذربایجان غربی، محورهای اهر-تبریز، سراب-تبریز و مرند-صوفیان در استان آذربایجان شرقی، محورهای آستارا-اردبیل و اسالم –خلخال در استان گیلان، محور آوج-همدان در استان قزوبن و ارتفاعات محورهای فیروزکوه ، هراز و کرج-چالوس هستیم.

تردد با زنجیر چرخ:
سرهنگ رحمانی با توصیه به رانندگان برای رعایت موارد ایمنی گفت: رانندگان برای تردد در محور ارومیه - سماس گردنه قوشچی در استان آذربایجان.غربی و گردنه اسد آباد در استان همدان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بارش باران:

وی افزود: اکثر محورهای استان هایآذربایجان شرقی ، آذربایجان.غربی، اصفهان، ایلام، البرز، لرستان، قزوین، قم، مازندران، بوشهر، چهارمحال وبختیاری، فارس ، گلستان، تهران شرق، کردستان، گیلان، کرمانشاه و همدان بارانی است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محورهای استان های مازندران و اردبیل شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

ترافیک:


سرهنگ رحمای تاکید کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز(محدوده لاسم) نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000411

وب گردی

وب گردی