شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط سپاه اعلام شد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای شماره کارت و حساب بانکی ویژه حوادث غیرمترقبه به‌نام «سازمان بسیج مستضعفین» را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز از سپاه‌نیوز، در پی گزارش برخی سوء‌استفاده‌ها برای جذب و دریافت کمک‌های نقدی مردمی به سیل‌زدگان عزیز تحت نام سپاه و بسیج، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای شماره کارت و حساب بانکی ویژه حوادث غیرمترقبه به‌نام «سازمان بسیج مستضعفین» را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر نقش‌آفرینی و گسیل امکانات بیشتر برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده توسط نیروهای مسلح، برابر هماهنگی‌های به‌عمل‌ آمده با دادستان محترم کل کشور، به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده از نام سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی برای جذب کمک‌های مردمی و اعمال مدیریت و نظارت لازم، شماره حساب متمرکز دولتی ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه و یا کارت بانکی شماره۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ برای دریافت کمک‌های مردم عزیز کشورمان ویژه حوادث غیرمترقبه اعلام می‌شود. از عموم هم‌‍وطنان تقاضا می‌شود اهدای کمک‌های نقدی خود به سیل‌زدگان از طریق سپاه و بسیج را صرفاً به شماره حساب و کارت اعلام شده واریز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000425

وب گردی

وب گردی