روسیه برای تحکیم روابط با آمریکا آماده است

پس از ارسال خلاصه‌ای از گزارش بازرس مولر توسط دادستان آمریکا به کنگره، کرملین اعلام کرد آماده تحکیم روابط با ایالات متحده است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، پس از ارسال خلاصه‌ای از گزارش بازرس مولر توسط دادستان آمریکا به کنگره مبنی بر عدم وجود مدرکی دال بر «تبانی» میان روسیه و کمپ انتخاباتی «دونالد ترامپ» در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور، کرملین اعلام کرد آماده تحکیم روابط با ایالات متحده است هرچند این بستگی به واشنگتن دارد که بخواهد پا پیش بگذارد یا نه.

«دمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه، با اعلام این مطلب گفت: «ما هنوز خود گزارش را ندیده‌ایم در نتیجه در موقعیتی نیستیم که بتوانیم درباره جزییات آن اظهارنظر کنیم. اما یک چیز موضع اصولی ماست و آن این‌که کشورمان هیچگاه در امور داخلی کشور دیگری از جمله ایالات متحده دخالت نکرده است».

«ویلیام بار»، دادستان کل آمریکا، روز یکشنبه ۲۴ مارس در نامه‌ای که به کنگره آمریکا فرستاد اعلام کرد بر اساس گزارش بازرس رابرت مولر اسناد و شواهد تبانی میان دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا و همکارانش در جریان برگزاری انتخابات ریاست‌جهوری سال ۲۰۱۶ در این کشور با روسیه به دست نیامده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1000438

وب گردی

وب گردی