لزوم برخورد قاطع با علل خرابی‌های ناشی از جنگل خواری

تشکل‌های عدالت‌خواه ۹ دانشگاه کشور در نامه ای به دادستان گرگان خواستار برخورد قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری با ریشه‌ها و علل خرابی‌های ناشی از سال‌ها جنگل خواری شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تشکل‌های عدالتخواه ۹ دانشگاه کشور در نامه ای به دادستان گرگان خواستار برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری با ریشه‌ها و علل خرابی‌های ناشی از سال‌ها جنگل خواری، از بین بردن پوشش گیاهی و سوء مدیریت در مهندسی آب شدند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی، دادستان عمومی گرگان
همان گونه که مستحضرید در نخستین روز‌های سال جدید شاهد وقوع سیل و در نتیجه‌ی آن، آسیب‌های فراوان به زیرساخت‌ها و خانه‌ها و اموال مردم عزیز استان گلستان بودیم که عید را نه فقط به کام مردم آسیب دیده، که برای تمام ملت ایران تلخ کرد.

با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری، مبنی بر احیاء حقوق عامه و عدم ملاحظه‌ی این و آن در برخورد‌های قضائی، از شما به عنوان دادستان عمومی این استان درخواست داریم به عنوان مدعی العموم در این مسئله ورود نمائید.

پرواضح است که سوء مدیریت‌ها در مهندسی آب، جنگل خواری‌ها و از بین بردن پوشش گیاهی منطقه در طی این سال‌ها نقشی غیرقابل انکار در وقوع و تشدید این قبیل حوادث و خسارت‌ها داشته است.لذا برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری، با ریشه‌ها و علل پدید آمدن این خرابی‌ها برای جلوگیری از گسترش این رویه و کاهش آلام و امیدواری این مردم رنج‌دیده ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000451

وب گردی

وب گردی