بازدید نماینده دانشگاه آزاد اسلامی از روند تهیه و توزیع غذا بین سیل زدگان آق قلا

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور بازدید میدانی از مناطق سیل زده و روند کمک رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به آسیب دیدگان به استان گلستان سفر کرده است، از روند تهیه غذا در واحد گرگان و توزیع آنها بین سیل زدگان آق قلا بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس سیدمجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه که به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافته اند، ظهر امروز از روند تهیه و توزیع غذاهای طبخ و آماده شده از سوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

با توجه به دستور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی برای کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شده اند. بر این اساس واحد گرگان روزانه 300 غذای گرم را طبخ و 200 بسته غذایی به صورت کنسرو را با مشارکت استادان و کارکنان این واحد از طریق سپاه پاسداران استان گلستان بین مردم سیل زده و آسیب دیده آق قلا توزیع می کند. دیگر واحدهای دانشگاه آزاداسلامی نیز کمک های ارسالی خود را از طریق واحد گرگان که به عنوان معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان تعیین شده است، بین سیل زدگان توزیع می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000490

وب گردی

وب گردی