سطح آب مسیل‌های امام علی (ع) و ابوذر فروکش کرد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ترافیک روان در سطح شهر و کاهش سطح آب مسیل‌های امام علی (ع) و ابوذر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد صادقی درباره آخرین وضعیت معابر پایتخت همزمان با بارش شدید باران گفت: امروز در تهران بارندگی را تجربه کردیم که در ۲۰ سال گذشته سابقه نداشت و با آن که احتمال می‌رفت حجم بالایی از آبگرفتگی را شاهد باشیم، گزارش حادی در این مورد نداشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ نقطه‌ای از شهر آب گرفتگی شدید نداریم و دوربین‌های سازمان مدیریت بحران حاکی از ترافیک روان در سطح شهر است، ادامه داد: علی رغم نگرانی‌هایی که در مورد سیلابی شدن روددره‌هاداشتیم، هیچ موردی در این خصوص گزارش نشد.

صادقی با اشاره به آب گرفتگی مقطعی در اتوبان شهید صیاد شیرازی، کنار گذر فتح - آزادگان و زیرگذر امام حسین (ع) گفت: در ساعات گذشته سطح آب مسیل‌های امام علی (ع) و ابوذر بالا بود که هم‌اکنون فروکش کرده و تردد در محدوده ابوذر کاملاً روان است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها با حجم کم‌تر تا فردا ظهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000500

وب گردی

وب گردی