آمادگی واحد خرم آباد برای اسکان مسافران سیل زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: مسافران نوروزی که به دلیل وقوع سیل در جاده مانده اند، می توانند به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مراجعه کنند.

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: باتوجه به تداوم بارندگی در چند روز اخیر در کشور و حج بارندگی به ویژه استان لرستان، شاهد خساراتی نظیر تخریب جاده ها، پل ها و راه های ارتباطی با روستاها هستیم که خوشبختانه سیل اخیر تلفات جانی در استان لرستان نداشته است.

بهاروند با تاکید بر لزوم کمک رسانی دانشگاه آزاد به مردم گرفتار در سیل، تصریح کرد: روسای واحدهای استان لرستان با حضور در ستاد بحران استان همکاری همه جانبه جهت خدمت رسانی و کمک رسانی به مردم سیل زده کشور را اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: طی جلسات جداگانه با فرماندار، استاندار و فرمانده سپاه استان نیز برای اسکان مهمانان نوروزی مانده در جاده ها اعلام آمادگی شد. همچنین از دو روز گذشته تمام واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان لرستان برای پذیرش مردم در حالت آماده باش قرار دارند.

وی اذعان کرد: مسافران نوروزی که به خاطر وقوع سیل در جاده مانده اند، می توانند به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مراجعه کنند.

بهاروند در خصوص اسکان مهمانان نوروزی، گفت: در سال گذشته با تلاش و همتی که دوستان با همکاری یکدیگر داشتند؛ واحد خرم آباد با توجه به بخشنامه، ستاد اسکان ابلاغ شد و از جمله واحدهای برتر در زمینه اسکان مهمانان نوروزی بود.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد خرم آباد بیان کرد: امسال نیز با برنامه ریزی های که داشتیم تلاش می کنیم آنگونه که باید در خدمت همکاران کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه باشیم.

در پایان وی خاطر نشان کرد: تا به امروز آمار مهمانان نوروزی در واحدهای استان نسبت به عید 97 افزایش دو برابری داشته است و مهمانی نبوده است که به واحدهای ما مراجعه کرده و واحد پذیرای آن نبوده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000514

وب گردی

وب گردی