تألیف بیش از دو هزار عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به این‌که این دانشگاه کتاب محور و محتوا محور است بیش از دو هزار و ۵۰۰ کتاب تألیفی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از فارس، محمدعلی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، پیرامون فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه پژوهشی اظهار کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور با توجه به مأموریت و مسئولیت‌هایی که به آن محول شده، در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که عمده آنها شامل پژوهش‌های مرسوم در قالب طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حال انجام است.

وی افزود: همچنین این دانشگاه با تخصیص گرنت به اساتید، انتشار نشریات و مقالات در پژوهش فعال است. حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه‌های دیگر بیشتر مورد توجه است. این موضوع بنابه نوع و شیوه آموزشی ترکیبی که در دانشگاه پیام نور برقرار است، اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور تأکید کرد: بخشی ازآموزش‌های دانشگاه در قالب آموزش الکترونیکی و به‌صورت غیرحضوری و شبکه‌ای است. یکی از این حوزه‌ها LMS است که محتوای الکترونیکی و ارتباطات را برقرار می‌کند تا مرکز آزمون دانشگاه که آزمون‌های الکترونیکی را به‌صورت متمرکز در ایران و خارج از کشور برگزار می‌کند، ارتباط مناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: بخش سوم فعالیت‌های معاونت پژوهشی به تدوین و تألیف کتب و محتوای آموزشی مربوط می‌شود. با توجه به اینکه این دانشگاه کتاب محور و محتوا محور است بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کتاب تألیف داخل خود دانشگاه داریم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: سالانه حداقل بیش از ۱۰۰ عنوان تألیف کتاب در رشته‌های مختلف داریم که آمار بسیار گسترده‌ای است و امیدواریم در سال ۹۸ شاهد افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1000536

وب گردی

وب گردی