سبقت واحد‌های دانشگاه آزاد در کمک به  هموطنان از یکدیگر/ تاثیر گذاری بالای اجتماعی با اقدامات عملی

دانشگاه آزاد اسلامی که همواره در اتفاقات و حوادث مختلف کشور در کنار مردم حضور داشته و نقش موثری را در جهت رفع مشکلات و خسارات به وجود آمده ایفا کرده، این بار هم از همان روز اول در کنار مردم گلستان و پس از آن شیراز، لرستان، خوزستان و... حضوری پررنگ داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، 10 روز است که از سیل فاجعه بار استان گلستان و بی خانمانی و تلفات جانی و مالی به هم وطنان مان می گذرد. پس از آق قلا و دیگرهای شهرهای استان گلستان، نوبت به شهر شیراز رسید که در پنجم فروردین با سیلی غیرمنتظره، 18 نفر از هم وطنانمان را به کام مرگ فرو برد تا اتفاقات تلخ نوروز 98 را برای مردم ایران کامل کند.

اما این اتفاقات ناگوار به این دو منطقه محدود نشد و پس از آن ها، این بار استان لرستان و بعضا برخی مناطق استان خوزستان بودند که حادثه تلخ سیل و آب گرفتگی شدید خیابان ها و خانه ها را تجربه کردند.

در این میان، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که همواره در اتفاقات و حوادث مختلف کشور در کنار مردم حضور داشته و نقش موثری را در جهت رفع مشکلات و خسارات به وجود آمده ایفا کرده است، این بار نیز از همان روز اول در کنار مردم و مسافران سیل زده شهرهای مختلف کشور، حضور پررنگی داشته است.

دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی و دیگر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اقدامی جهادی به تمامی نیروها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دستور دادند تا با به کارگیری تمام ظرفیت ها و توان خود به یاری و خدمت رسانی به مناطق سیل زده بشتابند.

واحدهای دانشگاهی استان گلستان و مازندران که شامل واحد گرگان، واحد آق قلا، واحد علی آباد کتول و دیگر واحدهای این دو استان به همراه نیروهای بسیج، سپاه و ارتش با تلاش برای خارج کرن آب از خیابان های شهرهای سیل زده و رساندن مردم سیل زده به مناطق اسکان امن غذا و پوشاک موردنیاز این عزیزان را تامین کردند. همچنین بسیاری از روسای واحد های دانشگاهی از جمله استان گلستان، مازنداران، فارس، لرستان، خوزستان و برخی استان های دیگر طی اعلامیه های مختلف و در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کردند که برای اسکان و هرگونه خدمت رسانی به مردم و مسافران سیل زده آمادگی کامل دارند.

آمادگی واحد خرم آباد برای اسکان مسافران سیل زده

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: باتوجه به تداوم بارندگی در چند روز اخیر در کشور و حج بارندگی به ویژه استان لرستان، شاهد خساراتی نظیر تخریب جاده ها، پل ها و راه های ارتباطی با روستاها هستیم که خوشبختانه سیل اخیر تلفات جانی در استان لرستان نداشته است.

بهاروند با تاکید بر لزوم کمک رسانی دانشگاه آزاد به مردم گرفتار در سیل، تصریح کرد: روسای واحدهای استان لرستان با حضور در ستاد بحران استان همکاری همه جانبه جهت خدمت رسانی و کمک رسانی به مردم سیل زده کشور را اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: طی جلسات جداگانه با فرماندار، استاندار و فرمانده سپاه استان نیز برای اسکان مهمانان نوروزی مانده در جاده ها اعلام آمادگی شد. همچنین از دو روز گذشته تمام واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان لرستان برای پذیرش مردم در حالت آماده باش قرار دارند.

وی اذعان کرد: مسافران نوروزی که به خاطر وقوع سیل در جاده مانده اند، می توانند به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مراجعه کنند.

بهاروند در خصوص اسکان مهمانان نوروزی، گفت: در سال گذشته با تلاش و همتی که دوستان با همکاری یکدیگر داشتند؛ واحد خرم آباد با توجه به بخشنامه، ستاد اسکان ابلاغ شد و از جمله واحدهای برتر در زمینه اسکان مهمانان نوروزی بود.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد خرم آباد بیان کرد: امسال نیز با برنامه ریزی های که داشتیم تلاش می کنیم آنگونه که باید در خدمت همکاران کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه باشیم.

در پایان وی خاطر نشان کرد: تا به امروز آمار مهمانان نوروزی در واحدهای استان نسبت به عید 97 افزایش دو برابری داشته است و مهمانی نبوده است که به واحدهای ما مراجعه کرده و واحد پذیرای آن نبوده باشد.

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی از محل اسکان سیل زدگان آق قلا بازدید کردند

سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از هیات رئیسه این دانشگاه برای بررسی وضعیت سیل زدگان و بازدید از روند امدادرسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب دیده به استان گلستان سفر کرده و با حضور در محل اسکان سیل زدگان آق قلا با مردم آسیب دیده آق قلا دیدار و گفت وگو کرد.

در این بازدید که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و هیات اعزامی سازمان مرکزی دانشگاه انجام شد، ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان گزارشی از روند رسیدگی به وضعیت مردم آق قلا و اسکان آسیب دیدگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان ارائه و از حضور نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده و محل اسکان سیل زدگان ابراز خرسندی کرد.

فرماندار گرگان همچنین با قدردانی از کمک های مردمی و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده، لوازم شخصی و بهداشتی، لباس به ویژه لباس های بچه گانه، اسباب بازی کودکان، مواد غذایی خشک و کنسرو شده را از مهمترین نیازهای سیل زدگان عنوان کرد.

به گفته صفوی، بیش از شش هزار نفر از مردم آسیب دیده شهرستان آق قلا و روستای اطراف آن در 14 مکان در شهرستان گرگان اسکان داده شده اند.

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی پس از گفت وگو با فرماندار گرگان، با حضور در بین مردم آسیب دیده آق قلا و ابلاغ سلام دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در جریان نیازهای مردم سیل زده آق قلا قرار گرفتند.

موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این بازدید گفت: تاکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک رسانی به مردم شریف آق قلا و سایر مناطق سیل زده است و برای التیام آلام مردم آسیب دیده از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: به این منظور بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان و تأکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مبنی بر کمک رسانی به سیل‌‌زدگان، روز دوشنبه 5 فروردین اولین جلسه ستاد مقابله با بحران به ریاست دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و بلافاصله پس از آن، بنده به همراه هیأتی از سازمان مرکزی برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان و روند کمک‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب‌دیده، عازم این استان شدیم.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پس از برگشت به تهران و ارائه گزارش سفر به استان گلستان، نیازمندی های مناطق سیل زده استان گلستان را به واحدهای دانشگاهی اعلام خواهیم کرد تا بتوانیم به صورت برنامه ریزی در مرحله اول نیازهای ضروری مردم آسیب دیده آق قلا و سایر مناطق سیل زده را برطرف کنیم.

همچنین سیدمجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه که به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافته اند و از روند تهیه و توزیع غذاهای طبخ و آماده شده از سوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

با توجه به دستور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی برای کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شده اند. بر این اساس واحد گرگان روزانه 300 غذای گرم را طبخ و 200 بسته غذایی به صورت کنسرو را با مشارکت استادان و کارکنان این واحد از طریق سپاه پاسداران استان گلستان بین مردم سیل زده و آسیب دیده آق قلا توزیع می کند. دیگر واحدهای دانشگاه آزاداسلامی نیز کمک های ارسالی خود را از طریق واحد گرگان که به عنوان معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان تعیین شده است، بین سیل زدگان توزیع می کنند.

تشکیل کمیته مقابله با بحران و امدادرسانی به مناطق سیل زده در دانشگاه آزاد اسلامی

بیژن رنجبر سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اقدامات عملی دانشگاه آزاد بیان کرد: بعد از وقوع سیل بلافاصله کمیته مقابله با بحران در سازمان مرکزی این دانشگاه تشکیل شد و هم اکنون امدادرسانی به مناطق سیل زده در حال انجام است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مردم و جامعه است و با توجه به اتفاقات اخیر در نقاط مختلف کشور پا به پای دیگر ارگان‌های کشور عکس العمل نشان داده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به مقام معظم رهبری مبنی بر این که همه نهاد‌های عمومی و لشکری باید پا به پای همدیگر عمل کنند و خدمت رسانی به مناطق سیل زده را انجام دهند دانشگاه آزاد اسلامی هم وظیفه خود دانسته تا در این راه کمک رسانی را انجام دهد.

وی با بیان این که ریاست هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی علی اکبر ولایتی و رئیس دانشگاه آزاد آقای طهرانچی در این موضوع فعالانه شروع به همکاری کردند و وظیفه خود را ایفا کردند، افزود: بلافاصله کمیته مقابله با بحران در سازمان مرکزی تشکیل شد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دستوری را مبنی بر کمک رسانی صادر کرد.

رنجبر گفت: در استان فارس با توجه به حادثه ای که اتفاق افتاده است ریاست دانشگاه این استان فعالانه کمک رسانی را انجام می‌دهد تا حدی که در واحد شیراز دانشگاه آزاد اسلامی ۸۰۰ نفر اسکان اضطراری و در واحد لار این استان ۱۸۰ نفر در اسکان اضطراری اقامت پیدا کرده اند همچنین تهیه غذای گرم و سرد و آب معدنی در این استان برای خدمت رسانی و امداد رسانی در حال انجام است.

وی در ادامه تاکید کرد: در استان گلستان هم همین طور امداد رسانی در حال انجام است چنانچه از روز اول فروردین ستاد بحران در این استان تشکیل شد و شاهد اسکان اضطراری و پخش غذا و جمع آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده در این استان بودیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: گروه‌های امداد رسانی دانشجویان به صورت نقدی و غیر نقدی در این استان برای امداد رسانی مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه گفت: در سایر استان‌ها از جمله استان لرستان هماهنگی‌ها در صورت وقوع بحران انجام شده، همچنین با فرمانده سپاه این استان هماهنگی‌ها برای کمک‌ها و امداد رسانی به صورت کامل شکل گرفته، در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز آمادگی لازم برای امداد رسانی در صورت وقوع بحران شکل گرفته است.

رنجبر افزود: تا ۱۶ فروردین اسکان اضطراری و امکانات خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد و رؤسای استانی هماهنگی‌های لازم برای امداد رسانی را انجام می‌دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به یاری سیل زدگان خواهد رفت

علیرضا فیروزفر رئیس واحد زنجان اظهار کرد: باتوجه به تأکیدات ریاست محترم‌ هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه جانبه به سیل زدگان، کمیته ای بدین منظور در مرکز استان زنجان و سایر واحدها تشکیل گردید.

وی اضافه کرد: باهمکاری هلال احمر زنجان تعدادی از تشکل دانشجویی واحد زنجان از روز هفتم فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی مسئول جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان کشور در میدان انقلاب شهر زنجان خواهند بود. فعالیت ها شروع شده و کمک های قابل توجهی هم جمع آوری شده است.


وی اضافه کرد: تشکل های دانشجویی امید ، کانون امام حسن مجتبی (ع)، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان، بسیج اساتید، کانون فرهنگی نماز ، کانون فرهنگی شهید آوینی، کانون مدیران جوان باهماهنگی هلال احمرزنجان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به آمادگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای کمک به سیل زدگان کشور اظهار کرد: یک روز از حقوق فروردین ماه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به صورت داوطلبانه به سیل زدگان اختصاص می یابد.

سیل زدگان در مساجد و کلاس‌های درس واحد ایذه و اندیمشک اسکان داده شدند

حجت الاسلام فرج الله براتی سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت سیل اخیر در استان خوزستان، گفت: شهرهای شمالی استان خوزستان نظیر اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان در شرایط بحرانی قرار دارند و مردم نیازمند امدادرسانی هستند.

حجت الاسلام براتی افزود: بقیه شهرهای استان خوزستان مانند اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول باتوجه به بالا آمدن رودخانه‌‌ها در محدوده هشدار سیل قرار دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: در راستای اعلام درخواست کمک رسانی و امداد رسانی به مردم سیل زده توسط سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، از ما خواستند که همکاری های لازم را با استانداری و مدیر کل ستاد بحران استان خوزستان در راستای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به کمک رسانی واحدهای دانشگاه آزاد در استان خوزستان، تصریح کرد: طی تماس های مکرر با روسای واحدهای استان، بنابر آن شد که واحدها برای اسکان مردم سیل زده بسیج شوند.

حجت الاسلام براتی با تاکید بر اینکه در صورت نیاز تمام واحدها آمادگی لازم برای کمک به مسئولان استان خوزستان را دارند، گفت: در کنار مسئولان واحدهای استان، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان واحدهای استان خوزستان نیز برای امداد رسانی در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم سیل زده در مساجد و کلاس های درس واحدهای اندیمشک و ایذه اسکان داده شده اند. واحد ایذه ماشین نیز برای تردد و خدمت رسانی به مردم را در اختیار مسئولان ستاد بحران شهرستان ایذه قرار داده است.

وی در پایان تاکید کرد: خوابگاه ها و مهمان سرای های واحدهای اهواز، شوشتر، آبادان، خرمشهر، مسجدسلیمان و ایذه پذیرای دانشجویان و مردم که در قالب اردوهای راهیان نور به استان سفر کردند و گرفتار سیل شده اند، هستند.

اعزام هیات دانشگاه آزاد اسلامی برای بازدید میدانی و استمرار کمک رسانی به مردم آسیب دیده گلستان

در پی وقوع سیل ویرانگر در استان های گلستان و مازندران و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک های مردمی و ورود دستگاه های مختلف به امداد مردم آسیب دیده، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان، خطاب به دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف مناطق سیل زده شد.

با توجه به اهمیت این موضوع، بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری و پیام رئیس هیأت موسس و هیأت امناء، به دستور ریاست دانشگاه ستاد مدیریت مقابله با بحران سیل در سازمان مرکزی‌ تشکیل و هماهنگی‌های لازم جهت کمک به هموطنان سیل زده صورت گرفت.

اولین جلسه این ستاد روز دوشنبه پنجم فروردین ماه به ریاست دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی تشکیل شد و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان های شمالی و جنوبی کشور برای کمک رسانی به هموطنان سیل زده به حالت آماده باش کامل درآمدند.

پس از این جلسه، هیاتی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به سرپرستی مهندس موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده و بررسی وضعیت امدادرسانی واحدهای دانشگاهی به سیل زدگان عازم استان گلستان شدند.

بر اساس اقدامات صورت گرفته، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان روزانه 300 پرس غذای گرم و استادان و کارکنان این واحد روزانه 200 بسته غذایی را با مشارکت سپاه پاسداران استان گلستان در بین مردم آسیب دیده آق قلا توزیع می کنند. همچنین فضاهای واحدهای دانشگاهی استان و سوله های ورزشی آماده خدمت رسانی به مردم آسیب دیده منطقه است.

آمادگی واحد ایرانشهر برای خدمات رسانی به هموطنان سیل زده

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر، طی اطلاعیه ای آمادگی خود را برای امدادرسانی به مردم سیل زده کشور اعلام کرد.

اطلاعیه ستاد اسکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر به شرح زیر است:

با سلام و تبریک سال جدید و عید نوروز و تسلیت درگذشتگان حادثه دلخراش سیل های اخیر، با توجه به شرایط نامساعد جوی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز است.
لذا تمامی همکاران و مسافران نوروزی در صورت نیاز به اسکان می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل کنند.
شماره های تماس:
تلفن همراه خانم قیصران پور: ۰۹۱۵۵۴۰۴۴۶۴
تلفن همراه آقای پاد: ۰۹۱۵۵۴۱۰۰۷۲

آدرس محل اسکان: سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برای اسکان سیل زدگان

محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره امکان اسکان سیل زدگان این استان در واحد شیراز گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در حال حاضر میهمانان نوروزی اقامت دارند اما با توجه به بروز سیل از خروج آن ها جلوگیری کرده ایم.

وی افزود: شهرداری شیراز برای اسکان سیل زدگان، نمایشگاه بین المللی را در نظر گرفته است که خوشبختانه در این نمایشگاه، فضای مناسب برای اسکان همگی آسیب دیدگان وجود دارد.

پیشقدم تصریح کرد: در صورت کمبود فضای مناسب در نمایشگاه بین المللی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز آمادگی اسکان سیل زدگان را دارد و در این راستا نگرانی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در پایان تاکید کرد: تمامی امکانات لازم برای اسکان سیل زدگان در واحد شیراز فراهم شده است.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد یک روز حقوق خود را به سیل‌زده‌ها اختصاص دادند

دکتر سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: مقرر شده است تا دانشگاهیان یک روز از حقوق خود را به بازسازی مناطق سیل‌زده در استان گلستان اختصاص دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه بحرانی در کشور را دارد.

وی افزود: در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته در استان مواجه بودیم.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای اسکان سیل زدگان/ پخت غذا برای سیل زدگان از امروز در سلف دانشگاه آغاز خواهد شد

حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره روند اسکان سیل زدگان شهرستان آق قلا در واحد گرگان اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع سیل در شهرستان آق قلا، به تمامی همکارانمان در واحدها که به عنوان ستاد اسکان نوروزی حضور داشتند، اعلام‌کردیم که برای اسکان سیل زدگان آمادگی های لازم را داشته باشند.

وی افزود: همچنین شماره حساب دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان را به منظور واریز کمک های مردمی از طریق صفحات مجازی وابسته به دانشگاه منتشر کردیم؛ از اعضای هیات علمی واحدهای استان، اساتید و دانشجویان نیز درخواست کردیم که در صورت تمایل، کمک های نقدی خود رو به این شماره حساب واریز کنند.

طاهری ادامه داد: همچنین اعضای بسیج کارکنان واحد گرگان از طریق تماس با خیرین فعال در استان، اقدام به خرید اقلام ضروری برای سیل زدگان و پخت غذا برای آن ها کردند. به همین منظور سلف دانشگاه، پخت غذا برای سیل زدگان را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تصریح کرد: تا بدین لحظه چندین خانواده سیل زده در واحد گرگان اسکان داده شده اند اما هنوز آمار دقیقی از تعداد آن ها در دسترس نیست. طبق آماری که از طریق استانداری بدست ما رسیده است، تا کنون ۲ کودک بر اثر سیل جان خود را از دست داده اند.

وی در پایان اذعان داشت: از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز مجوز دریافت کمک به منظور خریداری اقلام غذایی ضروری برای سیل زدگان را دریافت کرده ایم.

موارد مذکور که تنها بخشی از اقدامات خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در کمک و خدمت رسانی به سیل زدگان در استان های مختلف کشور است نشان می دهد که دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها در حوزه های علمی و پژوهشی برای پیشرفت همه جانبه کشور دریغ نمی کند بلکه در شرایط بحران، نیاز و خدمت رسانی نیز همواره در کنار مردم و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی فعالیت ها و نقش بی بدیلی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000596

وب گردی

وب گردی