زوج کلاله ای هزینه عروسی خودرا به سیل زدگان اهدا کردند

یک زوج جوان کلاله ای در شرق استان گلستان در حالی که برای آغاز زندگی مشترک درتدارک برگزاری جشن عروسی بودند، در اقدامی انسان دوستانه هزینه برگزاری جشن خود را به سیل زدگان اهدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، عروس و داماد کلاله ای و خانواده هایشان، پیش از وقوع سیل، زمان جشن عروسی خود را تعیین و برای برپایی مراسمی با شکوه برنامه ریزی کرده بودند.
با وقوع سیل ویرانگر که زمینه بی خانمانی و تحمیل ضرر و زیان مالی گسترده برای جمع کثیری از اهالی گلستان را فراهم کرد، مردم خیر و انساندوست جای جای استان به منظور حمایت از آسیب دیدگان آستین همت بالا زده و صحنه های درخشانی از مشارکت و همدلی را به نمایش گذاشتند.
عروس و داماد کلاله ای هم که مراسم عقد و نکاح را به جای آورده و در تدارک مراسم جشن عروسی خود بودند، تصمیم گرفتند با اهدای هزینه عروسی خود به آسیب دیدگان از سیل، نخستین قدم زندگی مشترکشان را با این اقدام خیرخواهانه بردارند.
داماد جوان به ایرنا گفت: با مشاهده خانواده هایی که با وقوع سیل خانه و زندگی خودرا ازدست داده بودند و یا زوج های جوانی که زندگی خودرا با امید و آرزو بنا نهاده و در اثر سیل آن را از دست داده و با نگرانی به دوردست ها خیره مانده اند، با همسرم تصمیم گرفتیم که زندگی مشترکمان را با اقدامی خداپسندانه و اهدای هزینه جشن عروسی به آسیب دیدگان از سیل آغازکنیم.
ایوب نامی افزود: من و همسرم مخالف برگزاری عروسی و شادی خانواده هایمان نیستیم اما در شرایطی قرار داشتیم که اختصاص هزینه جشن عروسی مان به سیل زدگان، علاوه براینکه می توانست الگویی در مشارکت جوانان در کارهای خیر و انساندوستانه باشد، به عنوان هدیه کوچک می توانست زمینه خوشحالی چند خانواده سیل زده را فراهم کند.
وی با بیان اینکه این تصمیم ما با استقبال خانواده هایمان و جمع زیادی از دوستان روبروشد، ادامه داد: تاکنون چند محموله کالاهای مورد نیازخانواده های سیل زده ارسال و توزیع شده و این اقدام تا اتمام هزینه های برآورد شده برای جشن عروسی ادامه خواهد داشت.
پدر این جوان که از فرهنگیان با سابقه و بازنشسته شهرستان کلاله است نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در زمان مشورت با من، موافقت و خوشحالی خود را از این تصمیم و اقدام خیرخواهانه پسر و عروسم را اعلام کردم.
حاج احمد نامی افزود: این زوج جوان در آغاز زندگی مشترکشان با این اقدام خود، شادی معنوی را برای خانواده هایمان به ارمغان آوردند.
شهرستان کلاله با بیش از130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000620

وب گردی

وب گردی