محموله کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان راهی مناطق سیل‌زده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین محموله کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان روزهای آینده به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران ارسال می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به وضعیت هم‌وطنان سیل زده کشورمان گفت: باتوجه به خسارت‌هایی که سیل به هموطنان در استانهای گلستان و مازندران وارد کرد ستاد کمک های مردمی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با محوریت مرکز استان تشکیل شد تا راه‌های کمک به آسیب دیدگان مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به همین منظور ستادی متشکل از تشکلهای دانشجویان ، اساتید و کارکنان تشکیل و مقرر شد با جمعیت هلال احمر هماهنگی‌های لازم صورت گیرد که این تشکل ها با مشارکت هلال احمر کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری می کنند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: با توجه به تأکیدات رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، کمیته‌ای بدین منظور در مرکز استان زنجان و سایر واحدها تشکیل شده است و مشغول جمع آوری کمک های مردمی هستند.

دکتر فیروزفر اظهار داشت: کانون دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) طی روزهای گذشته حدود ۳۵ مییون ریال از طریق خیرین زنجانی جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

وی همچنین از جمع آوری کمک های نقدی دانشگاهیان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ میلیون ریال از طریق تعدادی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان جهت کمک به سیل زدگان استان های گلستان و مازندران جمع آوری شده است‌.

دکتر فیروزفر با بیان آمادگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای کمک به سیل‌زدگان کشور افزود: یک روز از حقوق فروردین‌ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به‌ صورت داوطلبانه به سیل‌زدگان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000740

وب گردی

وب گردی