افزایش 24 درصدی کشفیات سرقت در تعطیلات نوروز

رئیس پلیس آگاهی ناجا از افزایش 24 در صدی کشفیات سرقت های مهم و خرد در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری سرقت از مسافران در استان‌ها و شهرستان‌های مسافرپذیر اقدامات مقابله‌ای با سرقت تشدید شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محسن حسن خانی در تشریح این خبر با اشاره به مهم ترین اقدامات پلیس آگاهی در سراسر کشور در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز گفت: کارآگاهان مبارزه با سرقت در سراسر کشور با تمام توان عملیاتی خود مقابله با انواع سرقت ها را در دستور کار قرار داده و به صورت هدفمند و مستمر نسبت به شناسائی و دستگیری متعرضان به اموال مردم اقدام می کنند.

وی افزود: در این ایام اقدامات مقابله‌ای با سرقت در استان‌های مسافرپذیر در راستای پیشگیری سرقت از مسافران در استان‌ها و شهرستان‌های مسافر پذیر و استراحتگاه‌های شهری و بین شهری تشدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در مجموع کشفیات سرقت از 28 اسفند ماه سال 97 تا 9 فروردین سال جاری 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.

وی همچنین ادامه داد: تاکنون در این بازه زمانی سرقت موتور سیکلت حدود 7 و کیف قاپی10 درصد کاهش داشته است که می توان گفت یکی از دلایل آن، توجه شهروندان به توصیه های پلیس است.

سردار حسن خانی گفت: در راستای جلوگیری از سرگردانی مالباختگان و پیگیری پرونده های متشکله، بسترهای لازم برای تسهیل رسیدگی به پرونده سرقت از مسافران استان محل سکونت ایجاد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدام پیش­دستانه علیه سارقان با ناامن کردن بسترهای احتمالی وقوع سرقت‌ها تصریح کرد: در پی وقوع سیل در برخی از استان­ ها در راستای بازگرداندن امنیت روانی و پیشگیری از وقوع جرم تمهیدات انتظامی - امنیتی در دستور کار قرار گرفت که همچنان با جدیت پیگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000749

وب گردی

وب گردی