استقلال و پرسپولیس شش ماه فرصت دارند خصوصی شوند/ مجلس پیگیر است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس که زیر نظر دولت هستند، ۶ ماه فرصت دارند تا خصوصی شوند.

به گزارش ایسکانیوز، هشتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید و احمد نورالله‌ی (۲۰) برای پرسپولیس گل زد.

مصطفی کواکبیان پس از این بازی گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و پرسپولیس توانست از تک‌گل خود استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کند. هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل انجام دادند ولی این پرسپولیس بود که از گل خود به خوبی حفاظت کرد و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود.

کواکبیان در خصوص خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مجلس ۶ ماه به دولت فرصت داده است تا این دو باشگاه خصوصی شوند و دیگر تحت نظر دولت نبوده و مستقل عمل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق تا ۶ ماه آینده رخ خواهد داد یا خیر؟ افزود: مجلس به شدت پیگیر این موضوع است تا این دو تیم خصوصی شوند. در تمام دنیا باشگاه‌ها خصوصی عمل می‌کند و این تنها در ایران است که دو باشگاه پرطرفدار و مردمی، تحت نظر دولت هستند.

وی تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس یک بودجه مشخص دارند و باید این بودجه بین آنها تقسیم شود؛ مطمئناً اگر خصوصی شوند، بخشی از سهام آنها به هواداران این دو تیم واگذار می‌شوند تا بتوانند سهمی در تیم محبوبشان داشته باشند.

کواکبیان در پایان گفت: این تیم متعلق به هواداران است و دولت باید هر چه سریع‌تر خصوصی‌سازی را در دستور کار قرار دهد تا این دو تیم هم همانند دیگر تیم‌های دنیا خصوصی شوند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000760

وب گردی

وب گردی