دانشجویان مناطق سیل‌زده در امدادرسانی به سیل‌زدگان کوشا باشند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی از دانشجویان مناطق سیل‌زده دعوت کرد تا در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان کوشا باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا غفاری در پیامی ضمن ابراز تأسف و همدردی با سیل‌زدگان روزهای اخیر، از عموم دانشجویان فعال در کانون‌های هلال‌احمر، امداد و نجات، خیریه و اردوهای جهادی دانشگاه‌های مناطق سیل‌زده دعوت کرد تا با حضور در مناطق سیل‌زده در راستای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان کوشا باشند.

در متن پیام معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل در برخی استان‌های کشور موجب بروز خسارات و آسیب جدی برای برخی هم‌وطنان عزیزمان گردید و شادی روزهای آغازین سال نو را در کام آنان تلخ نمود. معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن ابراز همدردی از عموم دانشجویان فعال در کانون‌های هلال‌احمر، امداد و نجات، خیریه و اردوهای جهادی در دانشگاه‌های مناطق آسیب‌دیده دعوت می‌نماید تا در راستای ایفای رسالت خود با کنش مسئولانه نسبت به وقایع جامعه که از بایسته‌های راهبرد دانشگاه اجتماعی است در کنار دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و کاهش آلام آنان کوشا باشند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین از مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی درخواست می‌شود اهتمام و مساعدت‌های لازم را برای تسهیل زمینه‌های مشارکت دانشجویان فعال به عمل آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000802

وب گردی

وب گردی