اعزام 5 تیم جهادی به مناطق سیل زده/  6 تن علوفه دامی به شهرستان های استان مازندران توزیع شد

مسئول پشتیبانی مدیریت بحران دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران گفت: پنج تیم جهادی تخصصی گروه های دامپزشکی، کشاورزی، باغبانی،پرستاری و تاسیسات جهت کمک به آسیب دیدگان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، میرامید هادیانی گفت: با تشکیل ستاد پشتیبانی مدیریت بحران در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران با کمک اساتید،کارکنان و دانشجویان بسیجی پس از تشکیل سه تیم‌ ارزیابی و شناسایی و هماهنگی با فرماندهی سپاه ناحیه و سپاه تهران (معین منطقه)، تا کنون بیش از ۵۰ باب خانه از آبگرفتگی تخلیه شد و همچنین تخلیه نخاله و گل و لای از ۴۵ باب منزل آسیب دیده از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

سرپرست واحد قائمشهر عنوان کرد : برگزاری جلسات جهت هماهنگی با فرماندار شهرستان سیمرغ، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، رییس سازمان بسیج کشاورزی استان و هماهنگی با معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از اولویت برنامه های این ستاد پشتیبانی بود که انجام شد.

هادیانی ادامه داد: بیش از 5 کامیون بلوک توسط دانشگاه به هموطنانی که دیوار منازلشانفروریخته بود تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون حدود 6 تن علوفه دامی و 3000متر مربع موکت در مناطق آسیب دیده شهرستان‌های سیمرغ، نکا و بهشهر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران توزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000811

وب گردی

وب گردی