آمادگی پلیس البرز برای مدیریت دور دوم سفرهای نوروزی

فرمانده انتظامی استان البرز از آمادگی پلیس برای مدیریت دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد مسافران از محورهای مواصلاتی استان اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم دور دوم سفرهای نوروزی با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان به‌خوبی انجام شود.

کاهش تصادفات با اعمال محدودیت‌ها در جاده چالوس

وی در ادامه به بارش باران و برف در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی در جاده چالوس و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن محدودیت‌هایی را به مدت سه روز در جاده اعمال کردیم که این مهم منجر به کاهش ۲۰ درصدی تصادفات شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: رانندگانی که در این ایام قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به‌ویژه محور کوهستانی و برف‌گیر کرج - چالوس رادارند باید حین رانندگی سعه‌صدر کافی داشته باشند و برای پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای حتماً از شتاب‌زدگی پرهیزکرده تا خدایی نکرده دچار آسیب نشوند.

تردد در جاده چالوس با تجهیزات زمستانی

سردار محمدیان گفت: بارها پیش‌آمده به خاطر برف و کولاک و ریزش بهمن جاده چالوس مسدود شده است که رانندگان باید برای تردد در این جاده زنجیر چرخ، لباس گرم و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: با شروع دور دوم سفرهای نوروزی، از ساعت ۱۴ روز گذشته (جمعه) تردد از شمال به سمت کرج یک‌طرفه شد تا مسافران نوروزی در برگشت بتوانند راحت‌تر تردد کنند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000826

وب گردی

وب گردی