30 خانواده را در دانشگاه آزاد  اسلامی واحد دزفول اسکان داده ایم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: اسکان مسافران نوروزی و افراد سیل زده در ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به صورت رایگان بوده است.

علی افروس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: درحال حاضر به خوابگاه دانشجویی و مسجد برای حالت اضطرار اعلام آماده باش کرده ایم که اگر سیل زده ای در سطح استان است محل اسکانشان را تامین خواهیم کرد. با معاونین در تماس هستیم و خوشبختانه تا الان مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی افزود: استاندار برای کل استان اعلام آماده باش کرده است و همچنین تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آماده باش هستند تا در صورت بروز مشکل وارد عمل شوند. حتی در روز های اخیر تعداد زیادی از خانواده ها را در دانشگاه پذیرش کردیم و اسکان دادیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: تا این لحظه 30 خانواده را پذیرش کرده ایم و با توجه به همکاری گسترده ای که وجود دارد امروز پذیرش جدیدی نداشتیم و با این حال تمام ساختمان های واحد دزفول آماده پذیرایی از هموطنان هستند.

افروس در پایان خاطرنشان کرد: اسکان مسافران نوروزی و افراد سیل زده در ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به صورت رایگان بوده و تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000827

وب گردی

وب گردی