دانشگاه آزاد واحد اندیمشک آماده اسکان هموطنان است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: امروز در فرمانداری جلسه ستاد بحران شهرستان برگزار شد و با توجه به بارش شدید باران در 72 ساعت آینده تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع سیل درنظر گرفته شده است.

امیر کاکی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: امروز در فرمانداری جلسه ستاد بحران شهرستان برگزار شد. با توجه به بارش شدید باران در 72 ساعت آینده تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع سیل درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تدارک لازم برای مدیریت سد و ظرفیت آب انجام شده است. برنامه داریم تا خدایی نا کرده اگر سیل آمد هموطنانمان را در ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک اسکان خواهیم داد.

کاکی ادامه داد: حجم سیلاب زیادی از استان لرستان و استان های هم جوار به سمت خوزستان در حال حرکت است اما جای نگرانی وجود ندارد و پیش بینی و تمهیداتی که مسوولان درنظر گرفته اند تا حدود زیادی از وقوع سیل جلوگیری خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک اظهار کرد: مسوولان استان خوزستان با توجه به اینکه ورودی سد ها از استان های هم جوار به سد دزفول منتهی می شود ورودی را ایجاد کرده اند تا با باز شدن سد به صورت کنترل شده مقداری از سطح آب را کاهش دهند. البته تمام نکات ایمنی رعایت شده و بخش از مناطق نزدیک به سد تخلیه هم شده است.

وی تصریح کرد: همه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان درحال آماده باش هستند و تمام روسای واحد ها با یکدیگر درارتباط هستند. البته تمام این اتفاقات جنبه پیشگیری دارد و اگر خدا بخواهد مشکلی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000829

وب گردی

وب گردی