بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر به مناسب یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ روز به ثمره نشستن سال ها مبارزه و قیام ملت بزرگ ایران علیه استعمار خارجی و استبداد داخلی به رهبری و هدایت دین اسلام و کارگزاری علمای بزرگ خصوصاً حضرت امام خمینی(ره) بوده است. عظمت روز جمهوری اسلامی از آن جهت است انقلاب اسلامی توانست با چالش کشیدن دو تفکر الحادی و استکباری غرب و شرق تفکر حریت و آزادی را در دنیا از یتیمی و اسارت نجات داده، حیات امید بخش را برای نظام سیاسی ملی و بین المللی ایجاد کند.
عظمت انقلاب اسلامی صرفاً در تغییر مدل نظام سیاسی در ایران نبود بلکه ارائه الگوی جدید از حیات سیاسی به همراه اندیشه قدسی و الهی بود که خارج از اراده و تصورات خفقانی و حریت ستیزی نظام های لیبرالیستی و مارکسیستی بود که برای ده ها سال تازیانه های مدرنیسم، اومانیسم و سکولاریسم با نام دفاع از حقوق بشر، پیشرفت و آزادی بر پیکره انسانیت بشدت تمام نواخته شده بود.
روز جمهوری اسلامی روز اعلان عملی "ما می توانیم " بود که در کمتر از دو ماه با مراجعه افتخار آمیز به آراء ملت شریف ایران توانست سیاست نه شرقی و نه غربی را به دنیا تحمیل و روح انقلابی گری و آتش به اختیار را برای آرمان های نظام مقدس در گام های بعدی انقلاب در زعامت و ولایت بی نظیر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) عملیاتی کند. به طوری که هیچ تفکر الحادی، التقاطی، تکفیری، استکباری و حکام قبیله ای نتوانست کوچکترین تزلزلی در ژرفای اندیشه های جبهه مقاومت در اثناء نقاط عالم خصوصا جنوب آسیای غربی ایجاد کند بدیهی است رمز توفیق همه اینها مدیون شهداء، اقتدار علمی، استکباری ستیزی، بصیرت همراه با وحدت ملت ایران و رهبری پر اقتدار حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده است.
به امید پیروزهای تازه در عالم اسلام.

«روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر»

انتهای پیام/

کد خبر: 1000869

وب گردی

وب گردی