واژگونی پژو ۴۰۵، سه کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کمربندی بمپور جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: دراین حادثه ۳ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: حوالی ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۱۷ کمربندی بمپور در استان سیستان و بلوچستان یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در این حادثه ۳ تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

وی از برخورد یک دستگاه مینی‌بوس بنز با ١١ سرنشین با کامیون کشنده ولوو در کیلومتر ۱۵ کمربندی شیراز خبر داد و گفت: این حادثه که حوالی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به دلیل عدم توجه به جلوی راننده مینی‌بوس داد یک کشته و ۹ مجروح بر جای گذاشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به حادثه دیگری در جنوب استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: حوالی ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه در کیلومتر ۱۰۵ محور گل‌افشان در محدوده پلیس راه چابهار بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه ساینا و برخورد با پراید ۶ تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه یکشنبه در محور سرباز در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی تجاوز به چپ سواری ساینا و برخورد آن با یک دستگاه اتوبوس ولوو متاسفانه ۲ تن از سرنشینان ساینا جان باختند.

رحمانی از برخورد مرگبار یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پراید حوالی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه در کیلومتر ۱۰ محور بروجرد اراک خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه پنج تن کشته و یک تن مجروح شدند.

به گفته وی بنابر نظر کارشناسان پلیس راه استان، مقصر این حادثه ۵۰ درصد راننده پژو ۲۰۶ به دلیل انحراف به چپ و ۵۰ درصد سازمان راهداری محل به علت عدم نصب موانع جداکننده فیزیکی تشخیص داده شده است.

عکس تزیینی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000885

وب گردی

وب گردی