دانشجویان مستقل همزمان با سالروز یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز متن این‌ بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در طول حیات پربرکت خود، همواره با تکیه بر مردم و تاکید بر مشارکت فعال ایشان به خرکت خود ادامه داده و از این‌رو در برهه های زمانی مختلف و براساس اصل مردم سالاری، تصمیم گیری های کلان را از طریق برگزاری انتخابات به مردم واگذار نموده است که همین امر سلامت و بقای این انقلاب را تضمین کرده است.

برگزاری انتخابات جهت تعیین نظام سیاسی حاکم و مطلوب مردم برای اداره کشور در ۱۲فرورین ماه ۱۳۵۸ ودر همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، خود یکی از راهبردی ترین و بی نظیرترین وقایع در تاریخ این انقلاب و نمونه ای بی بدیل از عقلانیت انقلابی است که بیانگر هوشمندی و درک درست سیاسی و اجتماعی امام خمینی و مشارکت امیدوارانه مردم است.

اکنون همه آحاد ملت و اقشار مختلف پس از پشت سرگذاشتن چهل سالگی انقلاب باید تمام تلاش خود را برای نیل به اهداف والای این انقلاب و پیشرفت کشور بکار گرفته و درعرصه های مختلف و بالاخص اقتصاد بکوشیم با نصب العین قراردادن کلید واژه «رونق تولید» وضع موجود اقتصادی را به وضع مطلوب مبدل سازیم و بدون شک این امر با تلاش مسئولان و مشارکت پردم محقق خواهد شد.

همچنین در طلیعه آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ مردم ایران در ۱۲فروردین ۵۸ و تبریک روز جمهوری اسلامی، تحقق حداکثری اهداف و آرمان ها در دوم انقلاب را با اتکا به چهارچوب گفتمانی عقلانیت انقلابی و ایده نوگرایی در حکومت و پایبندی به حاکمیت پیگیری خواهیم‌کرد. ما بار دیگر به آرمان های اساسی انقلاب اسلامی یعنی عدالت، استقلال و آزادی آری می گوئیم و اعتقاد راسخ داریم که آنچه امروز باید در کانون مطالبه گری جریان دانشجوی قرار گیرد مسئله مهم شفافیت است. شفافیت در حقیقت تقاطع آزادی و عدالت و راهکار اساسی مبارزه با فساد و تبعیض است. از اینرو دانشجویان مستقل، شفافیت را در سال ۹۸ بدون ملاحظات سیاسی از تمامی دستگاه ها، مسولین و بخش های مختلف کشور خصوصا مجلس شورای اسلامی مطالبه خواهد نمود.

گرامی باد یاد شهدا و امام شهدا
والسلام علیکم والرحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

کد خبر: 1000887

وب گردی

وب گردی