محدودیت‌های ترافیکی در روز طبیعت

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: امروز تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین و موتورهای 3 چرخ در تمام معابر پایتخت ممنوع است به غیر از مواردی که حامل سوخت و موارد ضروری هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: امروز در تهران بزرگ دو محدویت اصلی وجود دارد مورد اول جاده امامزاده داوود که به علت بارش‌های چند روز اخیر و رانش زمین، از میدان کوهسار مسدود است.

وی ادامه داد: مورد دوم محدودیت در بخش لواسانات است که از تمام شهروندان و مسافران پایتخت درخواست می‌شود حتی‌المقدور به این محدوده سفر نکند زیرا با توجه به بارندگی احتمال خطر در این محدوده بسیار بالاست؛ لازم به ذکر است که محدودیت اصلی تردد وسایل نقلیه در این منطقه از میدان زربند به سمت فشم است که تمام این مسیر مسدود است.

سرهنگ دوم رازقی اضافه کرد: با توجه به خلوتی معابر شهر تهران و افزایش سرعت وسایل نقلیه از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که با سرعت مجاز و مطمئنه به تردد بپردازند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند و همچنین از تمامی رانندگان وسایل نقلیه درخواست می‌شود با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و اگر در جایی محدودیت ترافیکی برقرار شد حتما در جهت مدیریت بهتر امور ترافیکی است.

وی گفت: امروز مورخ 13 فروردین ماه 1398 مصادف با روز طبیعت تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین و موتورهای 3 چرخ در تمام معابر پایتخت ممنوع است به جز مواردی که حامل سوخت و موارد ضروری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000922

وب گردی

وب گردی