همایش ملی «فناوری‌های نوین در انرژی و مواد» خردادماه ۹۸ برگزار خواهد شد

دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، نخستین همایش فناوری‌های نوین در انرژی و مواد را در خردادماه ۹۸ برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین همایش «فناوری‌های نوین در انرژی و مواد» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری اولین همایش فناوری‌های نوین در انرژی و مواد ایجاد فضای مناسبی است تا پژوهشگران فرصتی پیدا کنند که یافته‌های پژوهشی خود را ارائه و در مسیر تولید دانش بنیان با رویکرد بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی و نیز حل مشکلات اساسی اکتشاف، استحصال و تبدیل مواد قرار دهند.

فناوری‌های نوین در حوزه انرژی (مثل انرژی حاصل از سوخت‌های فسیلی، انرژی‌های تجدیدپذیر، انرژی و معماری، سوخت‌های جامد و غیره)، مواد (مثل معدن و صنایع معدنی، شیمی، فرآیند‌های تولید مواد، نانو و پلیمر، مدیریت اکتشاف، استحصال و تبدیل مواد و غیره) و محور‌ها مشترک انرژی و مواد (شامل انرژی، مواد و محیط زیست؛ انرژی، مواد و روابط بین الملل؛ انرژی، مواد و اقتصاد؛ مدیریت انرژی و مواد) از جمله محور‌های مورد بررسی در همایش است.

کلیه صاحب نظران، کارشناسان و علاقمندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله به همایش فناوری‌های نوین در انرژی و مواد دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://atemconf.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، ‌دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب سومین واحد دانشگاهی از واحدهای دانشگاه تابعه دانشگاه آزاد اسلامی است. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد دانشجو در حال حاضر با بیش از ۴۰ هزار نفر دانشجو دومین دانشگاه بزرگ کشور و از نظر رشته های فنی و مهندسی با حدود ۲۰ هزار نفر دانشجو در دانشکده های فنی و مهندسی و صنایع بزرگترین دانشگاه کشور و خاورمیانه به شمار می رود.

این دانشگاه در زمره پنج دانشگاه برتر واحدهای آزاد بوده و قدمتی ۳۰ ساله دارد. براساس نظام رتبه بندی سیماگو در سال ۲۰۱۴ که بر اساس اطلاعات علمی پایگاه اسکوپوس (متعلق به ساینس دایرکت) انجام می شود، واحد تهران جنوب از لحاظ رتبه بندی در رتبه دوم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پس از واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000927

وب گردی

وب گردی