17 فروردین ماه، کلیه کلاس‌های ‌دانشگاه آزاد ایلام برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: واحدهای استان ایلام تنها دچار آبگرفتگی شده که این مساله رفع خواهد شد همچنین آسیبی به ساختمان‌های دانشگاه نرسیده و کلیه کلاس‌ها از 17 فروردین تشکیل می‌شود.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت واحدهای دانشگاهی این استان بعد از وقوع سیل گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و در جلسه‌ای که با ستاد بحران استان داشتیم تمهیدات لازم و ایجاد سیل بند در کلیه واحدهای دانشگاهی ایلام انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر، به هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ایلام، خسارت چندانی وارد نشده و کلیه ساختمان‌ها سالم و فقط دچار کمی آبگرفتگی شدند که در حال رفع این مشکل هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: در جلساتی که با ستاد بحران استان داشتیم، اعلام آمادگی خود را برای اسکان و در اختیار قرار دادن کلیه امکانات موجود در در واحدها و خوابگاه‌‌های دانشگاه آزاد ایلام به مسافران نوروزی، ارائه کردیم.

میرزایی حیدری تاکید کرد: برخی از خوابگاه‌های واحدهای دانشگاهی استان ایلام هم که در مسیر سیلاب قرار داشت با جابجایی لوله‌‌های فاضلاب و ایجاد مسیر خروج سیلاب و سیل بند آسیب چندانی ندیده و تنها دچار مقداری آبگرفتگی شده که این مساله م رفع شده است.

وی متذکر شد: کلیه کلاس‌های واحدهای دانشگاهی ایلام از 17 فروردین‌ماه تشکیل می‌شود و تمامی شرایط لازم برای حضور دانشجویان مهیا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000998

وب گردی

وب گردی